۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۸۳۱۸
نماینده مراجع تقلید در منطقه کیانشهر تهران:

مسؤولان از حضور در مجالس فسادآلود پرهیز کنند

حجت الاسلام ستاری گفت: مسؤولان کشور در همه مجالس باید اخلاق و عفت فاطمی را رعایت کنند و از به حضور در مجالس فسادآلود پرهیز کنند.
حجت الاسلام والمسلمین یونس ستاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن مادران آسمانی و تکریم خانواده معظم شهدا با حضور علما، ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه های بسیج مساجد منطقه کیانشهر امروز در مسجد جامع حضرت رقیه(س) کیانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یونس ستاری، نماینده مراجع تقلید در منطقه کیانشهر تهران، استاد سطوح عالی حوزه علمیه و امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه(س) در این همایش معنوی، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی ولایت مداری، ادب، تقوا و اخلاص هستند.

وی افزود: مسؤولان کشور در همه مجالس باید اخلاق و عفت فاطمی را رعایت کنند و نسبت به حضور در مجالس فسادآلود پرهیز کنند. شهدا چراغ راه هدایت ما هستند و ما باید با ایثار، راه آنان را ادامه دهیم و هرگز از استمرار این راه، کوتاهی نخواهیم کرد.

نماینده مراجع تقلید در منطقه کیانشهر تهران ابراز داشت: همواره باید با اخلاص و تقوا، راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر، باید پیرو مقام معظم رهبری باشیم.

وی اظهار داشت: مادران شهدا با تأسی به حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندانشان را برای دفاع از دین و قرآن تربیت کرده اند. امروزه نیز همین مادران و همچنین مادران نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، فرزندان خود را برای تقویت بنیان های نظام جمهوری اسلامی ایران، تربیت می‌کنند.

در ادامه این مراسم باشکوه، مداحان اهل بیت(ع) به مداحی پرداختند و در مدح فضائل حضرت زهرای مرضیه(س)، همچنین صبر و ایثار خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا، مرثیه سرایی کردند.

گفتنی است؛ تجلیل از خانواده معظم شهدا و مادران و همسران بزرگوار شهدا، پایان بخش همایش مادران آسمانی بود.

شایان ذکر است؛ مسجد جامع حضرت رقیه(س) به عنوان یکی از قدیمی ترین مساجد کیانشهر، پایگاه نشر آموزه های دین و بیان ارزش های انقلاب اسلامی است./969/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات