۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۶۱۸

هشدار حزب الله به آمریکا و عربستان سعودی

رییس شوارای اجرایی حزب الله با هشدار به آمریکا و عربستان سعودی تصریح کرد که حزب الله اجازه توطئه‌گری را به مزدوران داخلی و خارجی نخواهد داد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در نشستی در منطقه بعلبلک از طرح جدید عربستان سعودی و آمریکا در ضربه زدن به حزب الله و بدنام کردن آن در لبنان پرده برداشت.

شیخ دعموش در این نشست تاکید کرد: آمریکا و عربستان سعودی مردم را علیه حزب الله تحریک کرده و به دنبال تخریب وجهه حزب الله هستند. استکبار جهانی با اعمال فشار بر حامیان مقاومت و ترساندن مردم به دنبال بدبین ساختن حامیان حزب الله به این نهاد دینی ـ سیاسی است.

وی با اشاره به حضور حزب الله در انتخابات پیش رو گفت: حزب الله در یک شرایط عادی و طبیعی وارد عرصه انتخابات نشده همانگونه که این انتخابات تنها آوردگاه انتخاباتی و یا میدان رقابت دموکراسی نیست.

این مقام مسؤول در حزب الله خاطر نشان کرد: ما درحالی وارد رقابت انتخاباتی شدیم که نبردهای سیاسی بسیار فراتر از انتخابات در پیش رو داریم؛ نبردهایی که در آن ابرقدرت‌ها و سردمداران منطقه‌ای با کمک نفوذیان داخلی به دنبال تضعیف حزب الله و سرانجام سیطره بر آن هستند.

شیخ دعموش با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پارلمانی اظهار داشت: همگان باید با عزم، اراده و مشارکت فعال خود پیام آشکاری را به آمریکا، عربستان و هم پیمانان منطقه‌ای ابلاغ کنند که مقاومت همچنان در لبنان حضور داشته و حزب الله بخش جدایی ناپذیر و از ارکان اصلی توازن قدرت در لبنان است.

رییس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: اگر کسی گمان می‌کند که به وسیله انتخابات یا پس از انتخابات، توانایی محاصره، تضعیف و نابودی حزب الله را دارد به او نصیحت می‌کنیم که این افکار بیهوده را از سر بیرون براند. اسرائیل پیش از شما چنین تجربه‌ای را انجام داد اما شکست خورد و رسوا شد تا آنجا که گفتند «هیچ نیرویی در جهان را یارای مقابله با حزب الله نیست.»

عالم شیعی لبنان با هشدار به عربستان سعودی و آمریکا پیرامون دخالت در مسائل داخلی لبنان تصریح کرد: هر کشور، فرد یا گروهی که قصد توطئه‌گری علیه حزب الله و مردم لبنان را دارد بداند که ناتوان‌تر و ضعیف‌تر از آنی است که بتواند اقدامی علیه حزب الله انجام داده و یا با تهدیدهای خود مردان با شرافت و غیور لبنان را بترساند. آنچه که اسرائیل با جنگ نظامی نتوانست به دست آورد شما نیز با سیاست‌های انتخاباتی و پسا انتخاباتی خود به دست نخواهید آورد./981/ب901/ر

ارسال نظرات