۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۰۰۳
آیت الله علم الهدی:

نقطه نهایی انقلاب برچیده شدن استکبار در جهان است

آیت الله علم الهدی با بیان این که رشد ما در عرصه دفاعی به دلیل مدیریت مقام ولایت بود، گفت: برنامه ریزی و اجرا و عمل اقتصادی جامعه با دولت ها و مجلس ها بود که مردم انتخاب کردند و به وجود آوردند و برخی با رهبری زاویه داشتند و نسخه رهبری را عمل نکردند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی پنج شنبه شب در همایش بزرگ یاران انقلاب اسلامی در گلوگاه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با بیان این که کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی کاملاً مشخص و نتیجه راه نیز معلوم است، گفت: این کارنامه و نتیجه راه باید جلوی بینش ما باشد و موانع و سنگلاخ هایی که بر سر راه وجود دارد بررسی شود.

وی با بیان این که نقطه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 نبود، افزود: ما هنوز بین راه انقلاب هستیم و 22 بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی بود تا با بنیان گذاری آن به اهرمی در پیشبرد انقلاب دست یافتیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نوع مدیریت، شرایط نظام، مشکلات و فراز و نشیب ها، مقتضا و ماهیت مبارزاتی نظام است، ادامه داد: برخی بر این باور هستند و کشوری آرام و دارای تعامل با تمام جوامع کفر، شرک، قدرت های استکباری و ظالم می خواهند و جامعه باید در قالب رفاه و امنیت باشد.

وی افزود: برخی معتقد هستند چرا باید ماهیت نظام مبارزاتی باشد و در پرتو آن نبردها و دشمنی ها تمام ابعاد زندگی مردم را در حوزه رفاه، امنیت و اقتصادی هدف قرار داده و زندگی را نا آرام کند و عده ای در این راستا بر این نظام اعتراض دارند.

امام جمعه مشهد با بیان این که نقطه نهایی انقلاب برچیده شدن استکبار و برقراری عدل الهی بر جهان و حاکمیت تمام برنامه های اسلام و دین، بر کل بشر است، افزود: هدف نهایی انقلاب ما این است و به همین دلیل استکبار با چنین رویکردی می جنگد همچنانکه با ادیان و پیامبران جنگ کردند.

وی با بیان این که ماهیت نظام دشمن تراشی نیست بلکه مبارزاتی است، تصریح کرد: همواره اعلام جنگ از طرف قدرت های مختلف است و مبارزه و جنگ از سوی آنان است و دفاع از سوی ما بوده و این ماهیت انقلاب ما است و ما منادی حق هستیم و استکبار با ما می جنگد و جنگ از باطل شروع می شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به این که دشمن همواره به براندازی نظام اسلامی فکر می کند و جز آن فکری ندارد، گفت: چرا که بر این باور است که با اسلام و انقلاب، پویایی و توسعه و ادامه کفر و استبداد از بین می رود و با این ندا می جنگد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که برخی جریان ها به انقلاب ایمان ندارند و از ابتدا نیز قبول نداشتند، ادامه داد: در مقابل عده ای به این انقلاب ایمان داشتند و پای انقلاب آمدند و در مسیر دفاع مقدس پای انقلاب ایستادند اما حالا از انقلاب خسته شدند.

آیت الله علم الهدی افزود: دسته اول انقلاب را قبول نکردند و دسته دوم از انقلاب خسته شدند و خطرناک هستند و می خواهند انقلاب را بفروشند و پولشان را بگیرند و بیخود فرش قرمز پهن نمی کنند و دست تعامل به سمت دشمنان دراز نکردند؛ بلکه خستگان انقلاب هستند که حاضر نیستند کنار بروند.

وی با اشاره به این که امروز جامعه در چهل سالگی رشد کرده و پیروزی های متعددی داشته است، ادامه داد: در جریان نظام زمانی گلوله توپ نداشتیم و به ما سیم خاردار نمی فروختند و امروز به جایی رسیدیم که آمریکا و اروپا از موشک های ما می ترسند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: پیروزی حق بر باطل در گرو این انقلاب بود و مقاومت را در منطقه به چندبرابر رساندیم چرا با چنین تکنولوژی مشکلات اقتصادی داریم.

آیت الله علم الهدی با بیان این که رشد ما در عرصه دفاعی به دلیل مدیریت مقام ولایت بود و طبق قانون اساسی مدیریت عرصه های نظامی با رهبری است و به اوج رسیدیم، گفت: اما برنامه ریزی و اجرا و عمل اقتصادی جامعه با دولت ها و مجلس ها بود که مردم انتخاب کردند و به وجود آوردند و برخی با رهبری زاویه داشتند و نسخه رهبری را عمل نکردند.

وی ادامه داد: اگر در راستای مدیریت حجت خدا حرکت کنیم؛  مشکلات اقتصادی هم همچون مسائل نظامی حل می شود و با نسخه رهبری، مشکلات لاینحل نداریم و کارگزاران نظام باید مجری نسخه رهبری باشند. 

امام جمعه مشهد با بیان این که 80 درصد بازار مصرفی ما به دلیل کوتاهی ها و عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری و در اختیار بازار غربی است، گفت: وقتی به این نسخه رهبری اقتصاد مقاومتی عمل نکنیم و چشم به غرب داشته باشیم تا تحریم کاهش یافته و دلار بیاید، مشکلات همچنان وجود دارد.

وی با تأکید براین که ما با هیچ جناحی مخالف نیستیم و هر کس که با انقلاب و آرمان های انقلاب باشد بیاید، ادامه داد: اگر برخی کارگزاران از انقلاب خسته شدند می توانند کنار بروند تا نیروهای تازه نفس و رویش های انقلاب بیایند. 

آیت الله علم الهدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر پای انقلاب بایستید و مقاومت کنید پیروزی با ما است و خداوند با خوبان، افراد با تقوا، صابران، مومنان و کسانی است که  خدا و معاد را باور دارند./۱۳۱۷//۲۰۳/خ

ارسال نظرات