۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۵۹۲۵۱

ملت لبنان در جنگ سیاسی پیروز می‎شوند

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کردکه ملت لبنان در جنگ سیاسی و نرم علیه دشمنان جبهه مقاومت پیروز خواهند شد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی در شهر طرفلسیه جنوبی گفت: کسانی که از طریق جنگ و مقابله نظامی رژیم صهیونیستی و جریان‎های تکفیری نتوانستند جبهه مقاومت را تضعیف کنند اکنون با انتخابات درپی ضربه زدن به آن هستند.

وی افزود: همه نقشه و اقدامات آمریکا، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی برای نابودی جبهه مقاومت به شکست کشیده شد بر این اساس به جنگ نرم روی آوردند و اکنون درپی فاسد کردن جوانان، نابودی اخلاق و غرق کردن آن‎ها در لذت‎های دنیایی، شهوت و مواد مخدر هستند تا به این وسیله بتوانند جامعه را از داخل نابود و آنان را از مقاومت دور کنند.

حجت الاسلام دعموش تصریح کرد: جنگ سیاسی یکی دیگر از اقدامات دشمنان علیه جبهه مقاومت است. آنان در این جنگ از طریق انتخابات درصدد ضربه زدن به مقاومت هستند و در این مسیر از هر وسیله و شیوه‎ای استفاده می‎کنند تا حزب الله در انتخابات به نتیجه مطلوب دست پیدا نکند و مردم از جبهه مقاومت روی گردان شوند.

وی ادامه داد: برخی از سفارتخانه ها به اتاق عملیات تبدیل شده‎اند که با برگزاری تجمع‎های مختلف علیه جبهه مقاومت درحال فعالیت هستند. ائتلاف میان حزب الله و جریان امل یک ائتلاف سیاسی فقط نیست بلکه به مسائل فرهنگی، ملی و لبنان نیز توجه دارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خواستار مشارکت گسترده مردم لبنان در انتخابات شد و اظهار داشت: هر رای در انتخابات دارای تاثیر است بنابراین همه باید مشارکت فعالی در انتخابات داشته باشند و توجه به فعالیت‎های کسانی که از سوی برخی از سفارت‎ها حمایت می‎شوند و اقداماتشان در راستای مصالح لبنان نیست، نداشته باشند.

وی تاکید کرد که حزب الله ایمان دارد که مردم لبنان بار دیگر نقشه‎های دشمنان را به شکست می‎کشانند و با رای‎های خود پیام‎های قوی به دشمنان مقاومت می‎دهند./994/ب901/ف

ارسال نظرات