۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۵۹۹۸۹

جمعیت الوفای بحرین مواضع عربستان در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جریان انقلابی و شیعی «الوفاء» بحرین ضمن محکوم‌کردن مواضع ضد فلسطینی ولیعهد عربستان، از مقاومت ملت فلسطین تمجید کرد.
جریان "الوفاء الاسلامی" بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفاء بحرین با صدور بیانیه‌ای سخنان اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ارتباط با حق ملت یهود در تشکیل دولت در سرزمین فلسطین را محکوم کرد.

الوفاء در این بیانیه بر شهدای فلسطین که در چهل و دومین سالگرد «روز زمین» توسط نیروهای رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند، درود فرستاده و مقاومت و پایداری ملت فلسطین را ستود.

در پایان این بیانیه آمده است: ما توطئه‌های آل‌سعود و کشورهای مزدور صهیونیست علیه فلسطین و ناتوانی جامعه بین‌الملل از رعایت انصاف در برابر ملتی را که هر روز در معرض کشتار قرار دارد، محکوم می‎کنیم.

یادآور می‎شود؛ محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی اخیرا در بخشی از مصاحبه خود با مجله آمریکایی «آتلانتیک» گفت: من معتقدم، هر مردمی، در هر جایی، حق دارند در کشور امن خودشان زندگی کنند. من اعتقاد دارم که فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها حق دارند که سرزمین خودشان را داشته باشند. اما ما باید توافق صلحی داشته باشیم تا ثبات برای هر فردی تضمین شده و روابطی عادی وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ما منافع مشترک زیادی با اسرائیل داریم و اگر توافق صلح حاصل شود منافع بسیار بیشتری بین اسرائیل و کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) و کشورهایی مانند مصر و اردن به‌ وجود خواهد آمد.

داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که سخن گفتن درباره حق ملت یهود برای تشکیل دولت یعنی جهل نسبت به حقایق تاریخی.

وی افزود که رژیم صهیونیستی یک رژیم بیگانه است که سرنوشتی جز نابودی ندارد و هیچ توجیهی برای به رسمیت شناختن این رژیم وجود ندارد./۸۴۷/ب۱۰۲/ر

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات