۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۵۳۲
عزیزی خبر داد؛

فعالیت ۱۶۰ طلبه خواهر در ایام اعتکاف

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی و نورانی اعتکاف به میزبانی مساجد گفت: در استان ۱۶۰ طلبه خواهر در جمع معتکفان حضور فعال و مؤثر داشتند.
اعتکاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماه رجب ماه خودسازی و مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک شعبان المعظم و رمضان الکریم است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف افزود: طلاب حوزه های علمیه خواهران استان لرستان با هدف ترویج و تبلیغ معارف دینی در مراسم اعتکاف حضور یافتند.

عزیزی با اشاره به استقبال آحاد مردم به ویژه نسل جوان از مراسم نورانی اعتکاف خاطرنشان کرد: در این مراسم نزدیک به 186 نفر طلبه به عنوان معتکف شرکت کردند.

وی در ادامه به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در ایام اعتکاف اشاره و عنوان کرد: 160 طلبه خواهر به عنوان مبلغ در مساجد شهری و روستایی در جمع معتکفان فعالیت داشتند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به فعالیت های تبلیغی و معرفتی خواهران طلبه در ایام اعتکاف در مساجد اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری حلقه های معرفتی صالحین و مهدویت، ختم قرآن و ختم صلوات از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان بود.

وی برگزاری مراسم کتابخوانی، آشنایی با زندگی نامه و سیره شهدا، سخنرانی، مداحی، تلاوت قرآن و ادعیه را از دیگر مراسمی عنوان کرد که با حضور خواهران مبلغ در جمع معتکفان و در مساجد شهری و روستایی لرستان برگزار شد.

عزیزی با اشاره به فعالیت خواهران طلبه در عرصه تبلیغ و به مناسبت های مختلف اظهار داشت: حضور و فعالیت تبلیغی مبلغان امری مهم در راستای تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات