۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۶۰۷۵۰
فرمانده سپاه لرستان:

پیروزی در منطقه به دلیل قدرت نرم جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان پیروزی در منطقه را حاصل روحیه شهادت طلبی خواند و گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی موجب شکست دشمن با وجود تجهیزات می شود.
شهید صیاد شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدعلی صیاد شیرازی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: پیروزی های ایران در جنگ تحمیلی نتیجه فداکاری ها و اقدامات شهید صیاد شیرازی بود.

شهید صیاد شیرازی مبتکر روش های جنگ بومی و انقلابی بود

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی پیش از انقلاب یک افسر مذهبی و انقلابی بود و این ویژگی های او در آن زمان موجب شکل گیری یک هسته مذهبی در ارتش شده بود، افزود: این شهید والامقام مبتکر روش های جنگ بومی و انقلابی بود.

کشکولی با اشاره به شهادت صیاد شیرازی در سال 78 خاطرنشان کرد: ایستادگی شهید صیاد شیرازی در جنگ تحمیلی را مثال زدنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوریت، آزادی، حاکمیت اسلام، شهادت و حاکمیت اسلام از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: تحقق آن موجب شکل گیری یک قدرت نرم و با عظمت در جامعه می شود.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به پیروزی در منطقه اظهار داشت: پیروزی های ما در منطقه به خاطر روحیه شهادت طلبی ما است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما امروز با وجود اینکه بزرگترین فناوری ها را در اختیار دارند، عنوان داشت: علت شکست آنان قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

کشکولی با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: رویش های ما در جامعه به تأسی از ایثار و شهادت است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات