۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۶۱۱۹۸
امام جمعه ازنا:

نام و یاد شهدا از فرهنگ و اندیشه انقلاب محافظت می کند

امام جمعه شهرستان ازنا بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: نام و یاد شهدا از فرهنگ و اندیشه انقلاب محافظت می کند.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید داوود شاه چراغی، امام جمعه شهرستان ازنا، عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان باقری در این شهرستان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر واقعی هنر شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه خانواده باقری سه شهید را تقدیم انقلاب کرده اند، افزود: خانواده شهیدان باقری هنرمندترین خانواده این شهرستان هستند.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی نیازمند یاد و خاطره شهدای شما است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهدا در آن روزها با اهدا جان خود از اسلام و انقلاب محافظت کردند و امروز با نام و یادشان از فرهنگ و اندیشه انقلابی محافظت می کنند.

حجت الاسلام شاه چراغی ترویج فرهنگ ایثارو شهادت را لازمه حیات جامعه خواند و گفت: ترویج این مهم نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون می دارد.

امام جمعه شهرستان ازنا بیان کرد: برای تربیت نسلی انقلابی باید آنان را با اهداف و آرمان های انقلاب آشنا ساخت و  فرهنگی ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه تقویت کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات