۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۶۱۴۹۳
در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن طلاب جهان اسلام صورت می گیرد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی حوزه های علمیه

مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی حوزه های علمیه خبر داد.
حجت الاسلام رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی رضوی در نشست خبری دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی با اشاره به برنامه های مسابقات بین المللی قرآن کریم عنوان کرد: مسابقات بین المللی قرآن در 6 سطح و مقطع در کشور ما برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم در بین اقشار شامل برادران، خواهران، دانشجویان، دانش آموزان، طلاب علوم دینی و نابینایان است.

مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه تصریح کرد: کمیته مدعوین به صورت عمومی و اختصاصی از حوزویان برای حضور در این رویداد بزرگ قرآنی حوزه های علمیه دعوت به عمل آورده است.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در 5 نوبت به رقابت خواهند پرداخت و ما نیز برای بهره برداری هرچه بهتر از این مسابقات تلاش کرده ایم تا از علما و بزرگان حوزه های علمیه برای حضور در این ۵ نوبت دعوت کنیم.

حجت الاسلام رضوی ادامه داد: یکی از برنامه های جنبی این مسابقات، برگزاری نمایشگاه محصولات و دستاوردهای قرآنی حوزه های علمیه و ارائه آثار فاخر حوزه به مخاطبان و شرکت کنندگان است.

وی ابراز کرد: تلاش کرده ایم تا با برگزاری برنامه های جنبی، عموم مردم نیز از این مسابقات استفاده کنند و شور و نشاط قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه روحانیان ایجاد شود.

مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه ابراز کرد: از نفرات برتر 7 دوره اخیر مسابقات قرآنی حوزه های علمیه دعت کردیم و با برگزاری رقابتی بین آنها، شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی را انتخاب کردیم.

حجت الاسلام رضوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری باشکوه این مسابقات با همت جامعه قرآنی، آبرویی برای نظام اسلامی و حوزه های علمیه باشد.

گفتنی است، این نمایشگاه در محل مدرسه علمیه امام کاظم(ع) و همزمان با برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی طی روزهای اول تا چهارم اردیبهشت ماه برپا می شود/872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات