۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۶۲۴۰۳
حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

مؤمن واقعی با مستکبران سازش نمی کند

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: مؤمن واقعی نمی تواند با ظلم وظالم و جریان استکباری و جریانی که به حقوق دیگران تعدی و تجاوز می کند سازش کند و نسبت به این ظلم ها بی تفاوت باشد.
علی محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام که عصر امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد با اشاره به نقش قرآن در هدایت بشر عنوان کرد: قرآن کتاب جامعی است که از سوی خداوند برای همه بشر نازل شده است.

وی افزود: یک مسؤولیت مهم برعهده علما و حوزه های علمیه قرار دارد تا این کتاب جامع الهی و مقدس را به همه بشریت معرفی کنند تا در سایه تعالیم این کتاب آسمانی، بشر را از ظلمات به سوی نور هدایت کنند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: لازم است تا قرآن را به صورت جامع و کامل به بشریت معرفی کنیم تا هدایت مردم از ظلمات به سوی نور تحقق یابد.

وی با اشاره به نقشه های دشمن برای مقابله با قرآن خاطرنشان کرد: دشمنان قرآن و اسلام چند قرن است برنامه ریزی کرده اند تا قرآن و اسلام را تنها در ابعاد عبادی دین خلاصه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اضافه کرد: این درحالی است که قرآن «تبیان کل شیء» است و در همه مسائل از جمله سیاست، اقتصاد، اجتماع، اخلاق، دین و عبادت برنامه دارد.

وی ادامه داد: دشمنان با مسائل عبادی و فردی ما مشکلی ندارند و تزاحم و تضاد آنگاه پیش می آید که در مسائل سیاسی ورود می کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تأکید کرد: مؤمن واقعی نمی تواند با ظلم و ظالم و جریان استکباری و جریانی که به حقوق دیگران تعدی و تجاوز می کند سازش کند و نسبت به این ظلم ها بی تفاوت باشد.

وی ابراز کرد: خداوند متعال به مؤمن مجاهد راه خوشبختی و سعادت را نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا با برپایی محافل قرآنی، آنچه پیرامون فعالیت های قرآنی مورد انتظار است، در جامعه و ایران اسلامی محقق شود./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات