۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۶۳۲۳۵
آیت الله طه محمدی:

نحوه استفاده صحیح از آب و برق به مردم آموزش داده شود

امام جمعه همدان گفت: متاسفانه فرهنگ استفاده صحیح از آب و برق به طور صحیح برای مردم تشریح نشده است و تا زمانی که این فرهنگ اشتباه بر جامعه حاکم باشد کاری از پیش نخواهیم برد.
دیدار مدیران ادارات همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیران ادارات همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیران ادارات همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیران ادارات همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار مدیران اداره آب و برق همدان توجه و رفع نیازهای مردم را از وظایف اصلی مسؤولان بر شمرد و گفت: اگر فردی با هر جایگاهی که دارد متوجه شود نمی تواند گره ای از مشکلات مردم باز کند حضور او در آن قسمت جایز نیست.

وی با اشاره به تلاش وزارت نیرو برای آسایش مردم ابراز کرد: در دنیا میلیون ها نفر آرزو دارند تا منبع خیر و برکت باشند ولی زمینه این کار برای آنها محقق نیست، اما الحمدالله این توفیق را خداوند به شما داده است که باید شکرگزار آن باشید.

آیت الله طه محمدی افزود: به شکرانه متخصص بودن شما، هزاران نفر از دسترنج زحماتتان استفاده می کنند در حالی که اصلا شما را نمی شناسند و شاید برای تشکر از زحماتتان دعایی نیز نکنند اما بدانید که خداوند تلاش شما را می بیند.

وی تصریح کرد: باید بدانید شما نیز در ثواب تک تک عبادات و فعالیت های خیر مردم که در سایه آب و برق انجام می شود شریک هستید و این واقعا نشاط آور است.

امام جمعه همدان بالاترین کارها را کار در راه رضای خداوند دانست و گفت: هنگامی که فرد بدون کوچکترین چشم داشتی برای خداوند کار کند خداوند نیز هزاران برابر کاری که انجام داده است را به او مزد خواهد داد.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی و خشک سالی ابراز کرد: متاسفانه فرهنگ استفاده صحیح از آب و برق به طور صحیح برای مردم تشریح نشده است و تا زمانی که این فرهنگ اشتباه بر جامعه حاکم باشد کاری از پیش نخواهیم برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نقش روحانیت را در این آموزش مهم ذکر کرد و گفت: باید تدبیری اندیشه شود و روحانیان و ائمه جماعت با همکاری ادارات مختلف روش صحیح استفاده از این نعمات را به مردم آموزش دهند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات