۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۶۳۶۵۹

نسخه الکترونیکی کتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» اظهار داشت: در میانِ بانوان جهان، حضرت فاطمه(س) مقامات ممتازی دارد: وی دختر پیامبر(ص) و نیز «ام‌ابیها»، مادرِ یازده امام، حجت خدا بر ائمه و انبیا، معیار امامت، رضایت و رنجش او، ملاکِ خشنودی و غضب خداست و در یک کلام، کوثر و چشمه همه نیکی‌هاست و شجره طیبه‌ای است که به اذنِ خدا تا واپسین لحظه‌های هستی در حال ثمردهی است.

وی گفت: این مقامات از او شخصیتی پدید آورده که الگوی همه مردمان؛ به ویژه زنان در همه روزگاران است. در اثر حاضر با گوشه‌ای از این ویژگی‌ها و مقامات آشنا می‌شویم.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و تصریح کرد: کتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» نوشته محمد سند بحرانی و سیداحمد خوانساری در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.  

وی افزود: این کتاب با 190 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 90000 ریال در 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 22000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرمافزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات