۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۶۴۱۱۶
حجت الاسلام کریمی:

سعه صدر و تدبیر امام جمعه ارومیه در مباحث فرهنگی قابل تقدیر است

حجت الاسلام کریمی با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از حوزه فرهنگ، گفت: امام جمعه ارومیه با سعه صدر درباره مباحث فرهنگی برخورد کرد و اگر درنگ و تدبیر وی نبود بسیاری از مباحث شورای فرهنگ عمومی استان ناقص می ماند.
حجت الاسلام کریمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت 10 ساله اش در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: اقدامات مهمی در این مدت در حوزه های مختلف فرهنگی استان انجام شده است و اگر نقدی هم بود در راستای بهبود امور و ارتقای فرهگ استان و در فضای طلبگی مطرح می شد.

وی با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از حوزه فرهنگ، گفت: حجت الاسلام والمسلمین قریشی با سعه صدر در خصوص مباحث فرهنگی برخورد کرد و اگر درنگ و تدبیر وی نبود بسیاری از مباحث شورای فرهنگ عمومی استان ناقص می ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در پایان انتصاب حجت الاسلام خدایاری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

حجت الاسلام کریمی از سال 88 تا پایان سال 96 در دوران مدیریت 3 وزیر و 4 استاندار به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی مشغول خدمت بود./936/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات