۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۶۴۲۴۸
به میزبانی مرکز مدیریت حوزه خواهران؛

نخستین دوره آموزشی بیان احکام برگزار شد

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان در جلسه دوره آموزشی بیان احکام با حضور طلاب، گفت: این دوره فرصتی مناسب برای توانمندسازی طلاب در زمینه پاسخگویی به مسائل شرعی است.
حجت الاسلام موسوی. لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، عصر امروز در نخستین جلسه دوره آموزش احکام تخصصی در مدارس علمیه که به میزبانی مرکز مدیریت برگزار شد، گفت: برگزاری این دوره های آموزشی فرصتی برای ارتقای سطح توانایی تبلیغی طلاب است.

وی با تأکید بر یادگیری احکام به صورت ریشه ای و مبنایی افزود: بیان تخصصی احکام را در راستای توانمندسازی طلاب در زمینه پاسخگویی به مسائل شرعی آغاز و ادامه خواهیم داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان توجه به نظر مرجع مراجعه کننده را از اولویت های پاسخگویی به مسائل شرعی بیان کرد و عنوان داشت: برای پاسخگویی درست باید اطلاعات بروز باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: طلابی که در این دوره های آموزشی حضور دارند، نسبت به مطالبی که بیان می شود باید نظر روز مرجع خود را نیز جست و جو کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، یکی از مسائل مبتلا به مردم، سفر و مباحث مربوط به مسافرت است.

وی با ارائه مطالبی در حوزه سفر، شرایط، معیار و میزان سفر در ماه مبارک رمضان گفت: طلاب باید به نظرات مراجع مختلف در این راستا توجه داشته باشند و سطح آگاهی خود را بالا ببرند تا بتوانند در ایام تبلیغی پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در ادامه این نشست با تشکر از زحمات مدیر حوزه و حضور طلاب در دوره آموزشی بیان احکام خاطرنشان کرد: جلسات احکام تخصصی با توجه به اهمیت و ضرورت بحث پاسخگویی به مسائل شرعی، به صورت دوره ای با حضور طلاب همه مدارس علمیه برگزار می شود./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات