۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۶۴۴۴۹
مسؤول غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

استقبال مردم از نمایشگاه کتاب کمرنگ بود

آقا‌نژاد گفت: متأسفانه به سبب استقبال کمی که از نمایشگاه شده فروش کتاب نیز کاهش چشم‌گیری داشته است.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

آقانژاد، مسؤول غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سی ویکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، بیان داشت: غیر از 450 عنوان کتابی که در سالهای گذشته توسط این پژوهشگاه منتشر شده بود، در این دوره از نمایشگاه نیز 56 عنوان کتاب جدید و 21 عنوان کتاب بازچاپ شده در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار گرفته است.

کارشناس ارتباطات این نشر با اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه کتاب، ابراز داشت: به سبب کمبود جا انتشاراتیها شهر آفتاب را برای برگزاری نمایشگاه کتاب ترجیح میدهند اما از آنجایی که زیرساختهای شهر آفتاب  مشکلاتی دارد مردم دوست دارند این نمایشگاه در مصلی برگزار شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمتر از سالهای گذشته بوده است، افزود: متأسفانه به سبب استقبال کمی که از نمایشگاه شده فروش کتاب نیز کاهش چشمگیری داشته است.

مسؤول غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اضافه کرد: بیتردید، مسؤولان این نمایشگاه باید دلائل حضور کمرنگ مردم در نمایشگاه کتاب را بررسی  کنند تا در دورههای بعدی شاهد حضور بیشتر کتاب دوستان در این نمایشگاه باشیم.

وی تصریح کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دارای 10 پژوهشکده با نامهای نامهای تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، علوم و اندیشه سیاسی، فقه و حقوق، فلسفه و کلام، مهدویت و آینده پژوهی، مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، فرهنگ و معارف قرآن، اخلاق و معنویت، الهیات و خانواده، و اسلام تمدنی است.

آقا‌نژاد عنوان کرد: هر یک از پژوهشکدههای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی چندین عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب عرضه کردهاند.

وی گفت: خوانش سیاسی حکمت متعالیه، میراث علمی امام حسن و امام حسین(ع)، تفسیر قرآن با قرآن، هرمونونتیک و اجتهاد، دولت های شیعی در تاریخ، به ترتیب از عنوان پرفروش های نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به شمار میآیند./878/ت ۳۰۲/ش

ارسال نظرات