۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۶۴۷۱۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

ویژه برنامه‌های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان؛ ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام سوگواری ۱۴ و ۱۵ خرداد در سراسر استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در جلسه سیاستگذاری بزرگداشت مناسبت‌های 14 و 15خرداد اظهار داشت: تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر فرصتی برای ارتقای سطح معنوی و معرفتی روزه‌داران مؤم و متدین است.

وی از برگزاری برنامه های متنوعی از جمله اطعام نیازمندان و محرومان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های مذهبی، سوگواره های دینی، محافل قرآنی، میزگردها، کرسی‌های نظریه‌پردازی و نشست های تخصصی با موضوع مناسبت های 14 و 15 خرداد خبر داد و گفت: تمامی برنامه‌های ستاد با محوریت مردم اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که کمیته های 17گانه ستاد در حال نهایی کردن برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15خرداد هستند، تصریح کرد: ستادهای شهرستانی نیز در تدارک برنامه های مختلف با مشارکت نهادهای مردمی هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌‍که مراسم محوری بزرگداشت 14 و 15 خرداد در تبریز از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار می شود، گفت: این برنامه با مشارکت فعال مردم به صورت مجزا در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که تبیین برکات وجودی ولایت فقیه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف برگزاری برنامه‌های 14 و 15 خرداد است، اظهار داشت: راه ما راه امام، هدف ما هدف امام و آرمان امام آرمان ماست. بنابراین برای شناخت راه، هدف و آرمان آن رهبر کبیر، باید همت کنیم.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که برنامه های 14 و 15 خرداد بهترین زمان برای تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان است، افزود: دفاع از اسلام ناب، خدمت به مردم، قدرشناسی از دستاوردهای نظام اسلامی و تلاش برای تأمین رفاه مردم، استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل استکبار آرمان امام راحل بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که حمایت از محرومان و مستضعفان، آرمان آزادی قدس شریف و توجه به حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از جمله مسائل مورد تأکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است، افزود: وحدت و همدلی، خودباوری و خوداتکایی از ویژگیهای بارز امام راحل بود./935/پ203/ب1

ارسال نظرات