۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۶۴۸۲۳
مدیر عامل نشر هاجر مطرح کرد:

تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران در نمایشگاه کتاب تهران

شایانفر گفت: طرح تجهیز کتابخانه های ۸۲ مدرسه علمیه با همکاری معاونت پژوهش در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب صورت گرفت.
تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  مرکز نشر هاجر، شایانفر مدیر عامل  نشر هاجر گفت: در راستای سیاست های جدید مدیر محترم مرکز براساس مدرسه محوری، مرکز نشر هاجر به عنوان اولین واحد در مرکز مدیریت در اجرای این طرح قدم برداشته و طرح تجهیز کتابخانه های 82 مدرسه علمیه با همکاری معاونت پژوهش در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب صورت گرفت.

این طرح در روز ششم برگزاری نمایشگاه ا بلاغ شد که مرکز نشر هاجر با وجود محدودیت های زمانی و مکانی با برنامه ریزی های مناسب توانست این کار را با موفقیت انجام دهد.

شایانفر ادامه داد: نمایندگان هر مدرسه متشکل از مدیر، معاون پژوهش و کتابدار در نمایشگاه حضور داشتند و نسبت به خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه مدرسه اقدام نمودند.

به هر کدام از مدارس مبلغ 30 میلیون ریال بن خرید کتاب پرداخت شد که امکان خرید از تمامی غرفه ها را داشتند

شایانفر افزود: جهت رفاه حال نمایندگان مدارس در نمایشگاه کتاب و با توجه به شلوغی نمایشگاه، سعی شد که آسان ترین راههای ممکن برای خرید کتاب در نظر گرفته شود که با انتخاب کتاب و تهیه فاکتور، مرکز نشر هاجر نسبت به خرید کتاب‌های مورد نیاز اقدام نمود و کتاب‌ها در غرفه مرکز نشر هاجر مستقر در نمایشگاه بسته بندی و آماده ارسال گردید.

شایانفر ادامه داد از جمله خدمات دیگری که در اجرای این کار ارائه شد فراهم نمودن اسکان جهت نمایندگان مدارس علمیه در تهران و همچینین پرداخت کلیه هزینه های ایاب و ذهاب آنها می باشد.

در نظرسنجی که از مدیران و معاونین انجام گرفت از این طرح با استقبال فراوان آنها مواجه شد./۹۹۸/ د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات