۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۶۵۴۳۸

انتقاد امام جمعه بابل از دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران استان

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با انتقاد از دخالت برخی از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب مدیران، گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان به جای پیگیری مشکلات و انجام امور محوله بر اساس قانون، تمام اهتمام و تلاش خود را برای مهره چینی افراد نزدیک به خود در دستگاه های اجرایی معطوف کرده اند.
امام جمعه بابل در دیدار استاندار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار استاندار مازندران با اشاره به تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی، گفت: امروز که دشمنان جنگی همه جانبه را در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی علیه نظام اسلامی به راه انداختند، همه مسؤولان در نظام اسلامی موظف به کار و تلاش مضاعف و جهادی هستند.

وی با تقدیر از تلاش های استاندار مازندران برای پیگیری مشکلات کلان در استان، افزود: با توجه به این که اقتصاد استان مازندران بر پایه کشاورزی به ویژه برنج است، باید با نگاه ملی به مشکلات کشاورزان به عنوان رزمندگان در عرصه تولید کالای داخلی نگریسته شود و لزوم این کار تدوین سیاست های کلان پیشرفت اقتصادی مازندران است.

امام جمعه بابل بر لزوم وحدت رویه در تصمیم های اقتصادی و سیاسی تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه در استان مازندران شاهد دخالت های بی مورد برخی از مسؤولان غیر مرتبط در عزل و نصب ها در ادارات هستیم که این وضعیت ثبات مدیریت و تصمیم گیری را در شهرهای استان با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: برخی از نمایندگان به جای رفع و پیگیری مشکلات و انجام امور محوله بر اساس قانون، تمام اهتمام و تلاش خود را برای مهره چینی افراد نزدیک به خود در دستگاه های اجرایی معطوف کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به وضع نابسامان و نگران کننده اقتصادی به ویژه در حوزه تولید و اشتغال، تصریح کرد: در زمانی که مازندران به عنوان استان دارای توانمندی های بالقوه و استعدادهای بسیاری در عرصه اقتصادی از کمبود سرمایه گذاری رنج می برد، همه مسؤولان اجرایی و نمایندگان تلاش خود را برای سوق دادن اعتبارات ملی و رفع موانع و تشویق سرمایه گذاری معطوف کنند.

وی تاکید کرد: انسجام و وحدت به جای کشمکش های سیاسی و جناحی، لازمه نمود عینی طعم شیرین خدمت به مردم است و نباید منافع مردم قربانی دسته بندی های کاذب سیاسی و منافع جناحی شود.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با درخواست نگاه ویژه استاندار مازندران برای شهرستان بابل، گفت: شهرستان بابل به عنوان بزرگترین شهرستان استان مازندران از بسیاری از امکانات و زیر ساخت ها از جمله راه های مواصلاتی استاندارد بی بهره است و باید با بهبود زیر ساخت ها، راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوص و ایجاد اشتغال مهیا کرد.

وی شناخت ظرفیت ها را برای پیشرفت اقتصادی و کم شدن مشکلات اجتماعی از جمله بیکاری مهم دانست و خاطرنشان کرد: شناخت ظرفیت ها و قابلیت های هر منطقه، مهمترین شاخصه اقتصاد مقاومتی به ویژه در عرصه تولید است که با کمی درایت و مدیریت، فضا را برای رونق کسب و کار مهیا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تقدیر از معرفی معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان مسؤول معین در حوزه شهرستان بابل، تصریح کرد: مردم منتظر کار و تلاش مسؤولان برای چشیدن طعم شیرین خدمت هستند تا به آینده نظام اسلامی دلگرم شوند و باید از ظرفیت و داشته های مردم برای شکوفایی و حل مشکلات بهره برد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات