۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۶۵۶۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

آموزش‌ها در کشور باید کاربردی باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جامعه ما نیاز دارد آموزش‌های مراکز علمی ما کاربردی باشد تا دردی از دردهای کشور را دوا کرده و خروجی‌های این مراکز بتوانند مشکلات موجود را مرتفع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مسؤولان مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های کاربردی در کشور، بر تقویت این مراکز تأکید کرد.

وی افزود: در آموزش‌های خود نیاز داریم که دانشگاه را با صنعت و مدیریت پیوند بزنیم؛ زیرا آموزش‌های تئوری خیلی کارساز نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: جامعه ما نیاز دارد که آموزش‌های مراکز علمی ما کاربردی باشد تا دردی از دردهای کشور را دوا کرده و خروجی‌های این مراکز امیدی برای آینده نظام باشند و بتوانند مشکلات موجود را مرتفع کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های کاربردی برای ارتقای کیفیت مدیریت و خدمات بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: هرچه در این زمینه خروجی بیشتری داشته باشیم و آموزش‌های کاربردی بیشتر باشد بدون شک در خدمات‌دهی به مردم هم بیلان کاری موفق‌تری خواهیم داشت.

وی خطاب به مسؤولان مرکز آموزش علمی و کاربردی، اظهار کرد: کار شما کار زیربنایی بوده و بسترساز برای ارائه خدمت به مدیران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: تلاش برای ارتقای سطح خدمات و کیفیت مدیریت در جامعه بسیار ارزشمند بوده و در این راستا فعالیت مراکز آموزش علمی و کاربردی مفید فایده خواهد بود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم ضرر نمی‌کنیم چون خروجی‌ها بیشتر می‌شود.

وی در خاتمه خطاب به مسؤولان مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات شما اندکی ضعیف است، باید به‌گونه‌ای فعالیت کنید که جامعه با مجموعه‌های علمی و کاربردی بیش از پیش آشنا شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات