۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۶۵۹۰۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برجام پرده از چهره دروغین آمریکا نزد افکار عمومی برداشت

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به رفتار نفاق آلود آمریکایی ها در چهار دهه اخیر، گفت: برجام پرده از چهره دروغین دولتمردان آمریکایی نزد افکار عمومی برداشت.
آیت الله محمد سلیمانی

آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره رفتار نفاق آلود آمریکایی ها در چهار دهه اخیر گفت: برجام پرده از چهره دروغین دولتمردان آمریکایی نزد افکار عمومی برداشت.

وی با بیان این که تاریخ آمریکا با ظلم، استبداد، نیرنگ و تزویر در برابر ملت ها همراه بوده است، افزود: امروز پرونده سیاست های دولتمردان آمریکایی سرشار از جنایت و ظلم در حق ملت های بیگناه و مظلوم جهان است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با تاکید بر این که باید در برابر ظلم آمریکا ایستاد و با سیاست های این کشور مستکبر مقابله کرد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده مذاکره با این کشور مستکبر هیچ دستاوردی در پی نخواهد داست.

آیت الله سلیمانی با بیان این که همه سیاست های آمریکایی ها تنها در جهت منافع خود و رژیم غاصب صهیونیستی خلاصه شده است، گفت: متاسفانه حمایت های گسترده آمریکا از صهیونیست ها موجب جسور شدن این رژیم جعلی در برابر ملت های مسلمان شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین چالش خود در منطقه و سایر نقاط جهان می دانند، گفت: هراس از جهانی شدن گفتمان انقلاب و الگو گرفتن سایر ملت ها از انقلاب ایران اسلامی، موجب بروز برخی رفتارهای غیر اصولی  از سوی مقامات آمریکایی و همپیمانانش شده است.

وی با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع صدور اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی شود، افزود: امروز و علیرغم همه تلاش های دشمن برای تضعیف انقلاب شاهد  صدور و گسترش عزتمندانه آرمان های امام راحل و انقلاب به سایر نقاط جهان هستیم.

استاد اخلاق حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که آمریکایی ها باید بدانند این ملت با وجود همه مشکلات خود هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی آنها نخواهند شد، گفت: ملت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود از  اصل انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری دفاع و حراست خواهند کرد.

آیت الله سلیمانی با بیان این که آمریکایی تحقق خواسته های زیاده خواهانه و نامشروعشان را با خود به گور خواهند برد، بیان داشت: این مردم در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب و نظام اسلامی با کسی تعارفی ندارند و اهل تسامح نخواهند بود،

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با اصل نظام و انقلاب است، گفت:  امروز جمهوری اسلامی ایراد منافع آمریکایی ها را در اقصی نقاط جهان با چالش جدی مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، مسایل هسته ای را بهانه آمریکایی ها برای فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آمریکایی ها بهتر می دانند که کشورمان هیچ گاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و نخواهد بود و همواره در مسیر صلح آمیز بودن این صنعت مهم گام برداشته است.

آیت الله سلیمانی با تاکید بر این که مسؤولان رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند، بیان داشت: اگر مسوولان ارشد کشور در همه پیرو خط رهبری باشند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا خواهند کرد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با بیان این که مسؤولان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند، خاطرنشان کرد: نباید به وعده ها و اظهارات مقامات اروپایی نیز در خصوص برجام اعتماد کرد چون این کشورها نیز هم پیمان اصلی آمریکایی ها هستند.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها با تشدید تحریم ها و افزایش فشارهای اقتصادی به دنبال عقب نشینی ملت ایران از مواضع به حقشان هستند، تصریح کرد: آمریکا که خود دارای بزرگترین ذرات خانه های اتمی در جهان است و سابقه استفاده از آن بر علیه مردم بی گناه را در کارنامه خود دارد نباید ایران اسلامی را به داشتن این گونه سلاح های مرگبار متهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی داخلی هستیم، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و پیروزی ملت ما در برابر تخاصم و تهاجم دشمن مستکبر وحدت در داخل است چون هدف آمریکایی ها از بین بردن همبستگی میان مردم و نظام اسلامی است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات