۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۶۶۰۶۵
امام جمعه نجف اشرف:

دوران کدخدایی آمریکا به پایان رسیده است

امام جمعه نجف با اشاره به رد شروط آمریکا برای رفع تحریم‌ها از سوی ایران خاطر نشان کرد که دوران سیطره و ریاست آمریکا بر جهان پایان یافته است.
حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‌های امروز نماز جمعه، گفت‌وگو میان جریان‌های پیروز در انتخابات برای تشکیل حکومت جدید را نشان از آگاهی و بلوغ فکری ملت و مسؤولان دانست.

حجت الاسلام قبانچی تاکید کرد که پیروز انتخابات عراق اراده مردم است و این انتخابات هیچ بازنده‌ای جز تروریسم و دشمنان ملت عراق ندارد.

وی با اشاره به ایجاد ناآرامی پس از انتخابات و انجام عملیات تروریستی در بغداد گفت: انفجارهای منطقه الشعله بغداد اراده ملت عراق را در تحت پیگرد قرار دادن باقیمانده عناصر تروریستی و نابودی آنان تضعیف نخواهد کرد.

امام جمعه نجف افزود: نیروهای امنیتی باید در شناسایی و نابودی عناصر تروریستی آگاه و هوشیار باشند و اجازه ایجاد ناارامی در کشور را به مزدوران و اذناب داخلی آنان ندهند.

حجت الاسلام قبانچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان مشکل قطع برق در برخی استان‌ها در ایام برگزاری امتحانات این عمل را بدون توجیه و نشان از ضعف مدیریت وزارت برق برشمرد.

عالم شیعی عراق اظهار داشت: در شرایط روزه‌داری مردم در این هوای گرم و نیز برگزاری امتحانات، اعتراض مردم به دستگاه‌های مسؤول کاملا به حق است.

امام جمعه نجف اشرف در پایان با اشاره به شروط آمریکا برای رفع تحریم‌ها از ایران و پاسخ جمهوری اسلامی به این شروط تصریح کرد: دوران سیطره و سلطه آمریکا بر جهان پایان یافته است. این قرن، قرن ملت‌ها و حکمرانی اراده مردمی است./981/ب901/ر

ارسال نظرات