۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۶۷۲۳۰
آیت لله سلیمانی:

انسانی که نجواهای شبانه نداشته باشد روز قیامت تهی دست خواهد بود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به این که مؤمن باید پاسی از شب را بیدار بوده و به عبادت های خالصانه بپردازد، گفت: انسانی که نجواهای شبانه نداشته باشد روز قیامت تهی دست خواهد بود.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در ویژه برنامه سحرگاهی شبکه استانی هامون با اشاره به این که مؤمن باید پاسی از شب را بیدار بوده و به عبادت های خالصانه بپردازد، گفت: انسانی که نجواهای شبانه نداشته باشد روز قیامت تهی دست خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان حیات زندگانی را یکی از نعمت های ویژه خداوند معرفی کرد و اظهار داشت: نباید این عمر گرانبها را به بطالت بگذرانیم و بهره ای از عبادت های خالصانه نبریم؛ انسان هایی که عمر خود را صرف کارهای بیهوده می کنند بدون تردید از زیان کنندگان روز قیامت خواهند بود.

وی اضافه کرد: انسان باید در طول سال به ویژه در ایام و لیالی خاص مانند شب های پرفضیلت قدر بیدار بوده و خالصانه به مناجات و عبادت بپردازد تا مورد بخشش و رحمت خاص خدداوند قرار گیرد، بر این اساس در این شب ها باید خواب خود را به حداقل برسانیم و بیشتر به عبادت بپردازیم.

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: انسان زمانی می تواند در قیامت سربلند و سپیدرو باشد که در عالم دنیا  مشغول به عبادات شبانه خالصانه  بوده و زمینه سعادت اخروی خود را فراهم کرده باشد.

امام جمعه زاهدان با بیان این که باید برای مصرف عمر خودمان حساب قرار بدهیم، خاطرنشان کرد: در روایات آمده است «مؤمن نسبت به مصرف عمر بسیار بخیل و حریص است و آن را بیهوده مصرف نمی کند»؛ ما باید دقت داشته باشیم که عوائدمان بیشتر از عمر صرف شده باشد، به عبارت دیگر انسانی سعادتمند خواهد شد که عمر خود را به وسیله انجام اعمال نیکو و کمک به فقرا با برکت کرده باشد./841/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات