۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۶۷۲۸۷
امام جمعه پردیسان:

۲۰۳۰ و برجام جامعه را به عقب می برد

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: وقتی انسان به اسناد ۲۰۳۰ و برجام دقت می کند متوجه می شود نه تنها این اسناد جامعه را به جلو نمی برد بلکه دچار عقب گرد می کند.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و امام جمعه پردیسان قم عصر امروز در مراسم سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد که در مصلی ابوالفضلی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: قرآن بالاترین سند زندگی انسان است و سایر اسناد نیز اسناد فرودستی هستند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که قرآن کتاب انقلاب است یعنی نقشه انقلاب طبق این کتاب ترسیم شده و بقای آن نیز بر اساس این نقشه است.

امام جمعه پردیسان قم با بیان اینکه امام راحل با قیام در ۱۵ خرداد ۴۲ می‌خواستند حکومت شاه که یک حکومت ضد امامت و استبدادی است را تبدیل به نظام امامت و علوی کند، افزود: وقتی انسان به اسناد ۲۰۳۰ و برجام دقت می‌کند متوجه می‌شود نه تنها این اسناد جامعه را به جلو نمی برد بلکه دچار عقب گرد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تصریح کرد: امام راحل در ۱۳ خرداد سخنرانی به یاد ماندنی کردند و ۱۵ خرداد نیز دستگیر شدند و سپس مردم تظاهرات کردند که بیش از ۱۵ هزار نفر در این روز به شهادت رسیدند و بسیاری قیام امام راحل را زیر سوال بردند در حالی که این قیام از قبل ترسیم و توسط امام موسی کاظم(ع) پیش بینی شده بود.

وی ادامه داد: امروز تشیع انگلیسی فعال شده و یکی از شاخه‌های این تشیع می‌گویند هر قیامی که قبل از قیام حضرت مهدی(عج) مطرح شود صاحب آن طاغوت و پرچم‌اش باطل است و یک شاخه دیگر از این تشییع، قیام یک مردی را تایید می‌کنند که تحت عنوان قیام یمانی است.

امام جمعه پردیسان قم خاطرنشان کرد: کدام یک از این سخنان را باور کنیم؟!، دست آن‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاه شده است از این رو جنگ‌های معمولی، تحمیلی، هسته‌ای، اقتصادی و فرهنگی را فراهم کردند و به سراغ این سخنان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار کرد: همچنین شاخه سوم تشیع انگلیسی اخیرا آیات جهاد را به گونه‌ای تفسیر می‌کنند که برای صدر اسلام است و در حال حاضر موضوعیت ندارد و هر جنگی که صورت گیرد مشروع نیست.

وی با بیان اینکه برخی از این تشییع در قم لانه کردند، افزود: انقلاب اسلامی امنیت نظام سلطه را بر هم زده و خواب آن‌ها را آشفته کرده و سه شعبه به دشمنان تیراندازی می‌کند.

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی قم گفت: جنگ‌های حلقه‌ای پیاپی ادامه دارد و ما در دمشق می‌جنگیم تا در تهران نجنگیم؛ این ملت دو سلاح توکل و تقوا را دارند و با این دو مسیر را ادامه می‌دهند و امام خود را تنها نمی‌گذارند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات