۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۶۷۴۱۱
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در بیانیه ای؛

روز جهانی قدس کانون تقویت انسجام اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری روز جهانی قدس را کانون تقویت انسجام اسلامی عنوان کرد و گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ به ندای وجدان، احساس و عقل اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در بیانه ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ به ندای وجدان، احساس و عقل اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در این بیانیه افزوده است: حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس لبیک به فراخوان تاریخی حضرت امام راحل، اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب و پاسخ به ندای وجدان، احساس و عقل اسلامی است.

وی در بیانیه روز قدس خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس کانون تقویت انسجام اسلامی، ارتقا دهنده سطح آگاهی در جهان اسلام، گشاینده افق های روشن پیش روی مساله فلسطین و مردم مظلوم آن، زداینده حالت انفعال و یاس از مسلمانان وفعال کننده موضع و جایگاه آنان در قبال غاصبان قدس شریف و فلسطین است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزوده است: به دلیل شرایط حساس منطقه، برگزاری هر چه باشکوه تر و گسترده تر راهپیمایی روز قدس در امسال یک ضرروت و وظیفه دینی و اسلامی است./9451//۱۰۳/خ

ارسال نظرات