۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۷۲۶۵۱
به همت دفتر نشر معارف؛

چاپ بیست و سوم کتاب «سلوک دانشجویی»

سلوک دانشجویی به آگاهی از هدفها، آفتها، روشها، علل ناکامی یا سرخوردگی و عوامل رشد و پیشرفت نیاز دارد.
سلوک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر نشر معارف چاپ بیست و سوم کتاب «سلوک دانشجویی» نوشته استاد جواد محدثی را منتشر کرد.

دانستن این نکته که «راز کامیابی در تجربة علم آموزی چیست و در طول عمر تحصیلی، این راه را چگونه و با چه کسی و به چه سمت و سویی باید پیمود»، مهم است. در هر کاری، از جمله در آموختن دانش و رسیدن به قله های معرفت و در کنار آن، «کمال اخلاقی» و «تهذیب نفس»، نیازمند آشنایی با رمز و رازها و شیوه ها و عوامل موفقیت هستیم. پس سلوک دانشجویی به آگاهی از هدفها، آفتها، روشها، علل ناکامی یا سرخوردگی و عوامل رشد و پیشرفت نیاز دارد.

آنچه می خوانید، مجموعة نوشته هایی از استاد جواد محدثی در این زمینه هاست که نیاز هر کسی است که گام در مسیر آموختن دانش نهاده است و در مراکز علمی حضور می یابد و سر سفرة دانش استادان می نشیند. مباحث این کتاب پیش از این در سلسله مقالاتی در ماهنامه پرسمان منتشر شده بود و در آن آداب علم آموزی برای همه دانش پژوهان به ویژه دانشجویان دانشگاهها و طلاب حوزه های علمیه تبیین شده است.

چاپ بیست و سوم کتاب «سلوک دانشجویی» در 79 صفحه، قطع پالتویی و شمارگان 5000 نسخه و قیمت 4000 تومان در تابستان 1397 عرضه شده است. دفتر نشر معارف پیش از این، کتاب «در قلمرو دل» را از استاد محدثی منتشر کرده بود که در آن کتاب هم در 20 مقاله کوتاه ادبی، آداب و اخلاق سلوک برای جوانان و دانشجویان تبیین شده است.

برای تهیه کتابهای «سلوک دانشجویی» و «در قلمرو دل» استاد جواد محدثی و دیگر محصولات دفتر نشر معارف می ‏توان از طریق سايت های پاتوق کتاب (www.ketabroom.ir) یا پاتوق کتاب فردا (www.bookroom.ir) یا دفتر مرکزي نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاه پاتوق کتاب تهران (تلفن 88911212) و ديگر مراکز توزيع محصولات فرهنگي اقدام کرد./925/ن 604/ش

ارسال نظرات