۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۲۶۶۷
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی جوانان به متخصص نیاز است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: نهادهای فرهنگی موظف هستند در راستای جمع‌آوری بانک اطلاعات فرهنگی و اجتماعی در این استان اقدام کنند، این دستگاه‌ها فقط تا آبان ماه سال جاری زمان‌دارند.
آیت الله حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی در شورای فرهنگی استان البرز که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، گفت: لازم است ورودی‌های شهر با رویکرد فرهنگی مناسب‌سازی شوند.

وی افزود: نباید کار فرهنگی را باعجله انجام داد، به این معنی که بهتر است با برنامه‌ریزی دقیق به رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی جوانان بپردازیم و از دستگاه‌های متخصص کمک و یاری بطلبیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: متأسفانه تاکنون موفق نشده‌ایم که نماد هنری خود را در سطح شهر کرج و سایر شهرستان‌ها نمایان کنیم اما باید حرکت خود را به این سمت هدایت کنیم و آثار فاخر تولید نماییم.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه شهرداری متولی اجرایی شدن پروژه‌های فرهنگی در سطح شهر است، اظهار کرد: موظف هستیم با جمع‌آوری اطلاعات دقیق به تقویت برنامه‌های فرهنگی سطح شهر کمک کنیم.

وی در ادامه از دستگاه‌های مرتبطی که در انجام فعالیت کوتاهی کرده‌اند انتقاد کرد و یادآور شد: نهادهای مرتبط تنها تا آبان ماه سال جاری زمان‌دارند که اطلاعات فرهنگی و اجتماعی خود را به دبیرخانه شورای فرهنگی استان تحویل دهند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات