۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۷۲۹۳۹
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد؛

مجلس شورای اسلامی؛ میزبان مدیران دستگاه های قرآنی کشور

حجت الاسلام احمد مازنی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برپایی جلسه ای به میزبانی مجلس با حضور مدیران دستگاه های قرآنی در راستای هم افزایی بیشتر خبرداد.
حجت الاسلام مازنی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد مازنی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دستگاه های قرآنی و ارتباط آن با بودجه گفت: در حوزه قرآنی ما بیشتر از آنکه مشکل بودجه داشته باشیم، مشکل ایجاد هماهنگی و هم افزایی در بین سازمان های متولی داریم.

وی ادامه داد: چون سازمان های متعددی متولی امر قرآن هستند، مقرر شد تا به میزبانی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جلسه ای با حضور دستگاه های و نهاد های اصلی قرآنی برای ایجاد هماهنگی بیشتر برگزار کنیم.

مدیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه در آخر به دست نهاد های قرآنی می رسد، افزود: بودجه را دولت به ارگان های ذیربط تخصیص داده و برنامه را از آنها مطالبه می کند، اما همان بودجه مختصری که اختصاص یافته  بین مجموعه هایی توزیع می شود که به نحوی ناهماهنگ عمل می کنند.

مازنی ضمن قدردانی از زحمات فعالان و مدیران قرآنی عنوان کرد: اگر این بودجه در جهت هم افزایی باشد، می تواند تأثیرات  بیشتری در این زمینه برجای بگذارد. این هم افزایی اگر اتفاق بیفتد آنچه که اختصاص می یابد بهتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات