۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۷۳۳۶۲
رییس تبلیغات اسلامی مانه و سملقان:

ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از جامعه تکلیف دینی است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان گفت: یکی از مهم‌ترین تکالیف دینی و وظایف شرعی همه دغدغه‌مندان دین ریشه‌کن کردن بی‌سوادی قرآنی از بطن جامعه است.
حجت الاسلام بداریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مجید بداریه، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان، امروز در نشست با کارکنان این نهاد، با تأکید بر قرآن محور بودن فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در شهرستان، اظهار کرد: باید مهارت‌های زندگی از مفاهیم قرانی تدوین شود.

وی با بیان اینکه قرآن سند زندگی جامعه بشری و راهی به‌سوی رستگاری است، اضافه کرد: اگر مردم به رهنمودهای قرآنی عمل کنند بدون شک بخش اعظم مشکلات جامعه ما از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام بداریه تصریح کرد: ازاین‌رو یکی از مهم‌ترین تکالیف دینی و وظایف شرعی همه دغدغه‌مندان دین ریشه‌کن کردن بی‌سوادی قرآنی از بطن جامعه است.

وی اظهار داشت: مهارت‌های زندگی باید از مفاهیم قرانی تدوین شود تا از این طریق بتوانیم به خط و مشی الهی اهل عترت جامعه عمل بپوشانیم.

حجت‌الاسلام بداریه سعادتمندی جامعه را در فراگیری فرمان‌های قرانی عنوان کرد و گفت: اگر به دنبال سعادت دنیوی و اخروی و همچنین یک جامعه سالم زیست هستیم باید مهارت‌های زندگی خود را از قوانین و دستورات قرآن الگوبرداری کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان نهاد تبلیغات اسلامی افزود: مأموریت‌های سازمان در سایه‌سار قرآن است و باید تلاش کنیم مردم با قرآن پیوند بخورند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: باید بدانیم تلاش در اعتلای فرهنگ قرآنی باعث شادی و جلای قلب مشده و سیمای مؤمن را نورانی می‌کند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات