۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۷۷۰۴۸
امام جمعه کرمان:

دشمنان با جنگ روانی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که دشمنان با جنگ روانی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان با شروع کردن جنگ روانی در جامعه و اضطراب در توده های مردم به دنبال فراهم کردن بستر ناامیدی هستند اما انسجام و اتحاد مردم و مسؤولان نقشه های دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به آیات قرآن، اظهار کرد: تقوا بهترین توشه برای آخرت انسان است.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه های گناه در زندگی انسان و آثار روانی معصیت ها که سبب نابودی آدمی می شود، تصریح کرد: انسان با انجام دادن کارهای نامطلوب سبب پدیدار شدن اثرات روانی در زندگی خود می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که کرامت خداوند برای انسان سبب شده است که آدمی با عقل خود اشرف مخلوقات قرار گرفته باشد، افزود: جنس انسان برتر از موجودات دیگر است، خداوند برای راحتی انسان مرکب های مختلفی در دریا، خشکی و هوا برای آدمی مهیا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه فضیلت و برتری بشر بر خیلی از موجودات عالم در شخصیت انسان قرار دارد، تصریح کرد: نیمی از شخصیت انسان خدادادی است، مشکلات اقتصادی انسان را به گناهان می کشاند و انسان باید نگاه متعادل به زندگی خانواده خود داشته باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به پیام ۱۷ شهریور و کشتن مردم بی گناه از سوی رژیم پهلوی، تاکید کرد: مردم با هدیه کردن خون خود آرامش را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و هفته احیای امر به معرف و نهی از منکر، بیان کرد: اگر در جامعه ای احیای امر به معروف و نهی از منکر باشد آن جامعه پویا، شکوفا و از فساد دور می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان ملت و این که فرازهای سخنان ایشان سبب خنثی کردن نقشه و توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: دشمنان با شروع کردن جنگ روانی در جامعه و اضطراب در توده های مردم به دنبال فراهم کردن بستر ناامیدی هستند، انسجام و اتحاد مردم و مسؤولان نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با بیان اینکه استان کرمان با تمام ظرفیت هایش یکی از مهمترین استان های کشور ایران اسلامی است، گفت: وزیر محترم کشور تکلیف استاندار کرمان را مشخص کند./۹۷۰۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات