۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۷۷۴۸۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران سرنوشت را در منطقه رقم می‌زند، گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است و این معجزه را محرم و صفر ایجاد کرده است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات شهرستان بیرجند اظهار داشت: در روایات آمده که اگر تمام امور خیر را در یک کفه ترازو قرار بدهید و امر به معروف و نهی از منکر را در کفه دیگر ترازو قرار دهید تمام آن امورات خیر اندازه ترشح بزاق در مقابل دریا است.

وی با بیان اینکه اگر در یک مقطع تاریخ ایثار و ازخود گذشتگی صورت بگیرد اما در مقابل ظلم و ستم از آن نگهداری نشود فایده‌ای ندارد، گفت: بسیاری می‌گویند به دست آوردن آسان است اما اینطور نیست بلکه به دست آوردن مشکل است و مشکل‌تر از آن نیز نگهداری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در گذشته تاریخ هر جا که امربه معروف و نهی از منکر ضعیف شده آسیب‌ها و فسادها تمام ارزش‌ها را نابود کرده است، افزود: آن جامعه‌ای می‌تواند سلامت و فضیلت را حفظ کند که با چشم باز آن را نگه دارد و این کار امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند مسلمانان را فاسد و بی تفاوت کنند تا به وسیله خود آن‌ها مسلمان‌ها را قتل و عام و شهرهای اسلامی را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه دشمن دستاوردهای این مکتب غنی را به آسانی از دست همه خارج می‌کنند، ادامه داد: دشمنان مسلمانان را قتل و عام و تخریب می‌کنند و 50 کشور مسلمان دیگر تنها از دور نگاه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کنگره 2 هزار شهید استان صرف یک مراسم انجام نمی‌شود بلکه باید شرح حال شهدا را بخوانیم و ببینیم که این شهدا چقدر مقاومت کردند و در زمانی که دنیا به دو نیم کره شرق و غرب بود به برکت خون آن‌ها نظام اسلامی به وجود آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه تاریخ بود، اظهار کرد: سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که مسلمانان را محکوم به اعدام می‌کنند و حکم می‌دهند و آن وقت از مفتی اعظم فتوا می‌گیرند!

وی افزود: اگر ما کم بیاوریم هر آنچه که بر سر تمام کشورهای مظلوم و مسلمان آوردند بر سر ما نیز خواهند آورد؛ آن‌ها از افراد غافل و جاهل سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ما در بهترین شرایط خود هستیم و جمهوری اسلامی ایران امید سایر کشورها است، گفت: دشمنان با تمام حرف‌هایی که می‌زنند شکست می‌خورند اما طرح و برنامه و دلسوزی می‌خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به ماه محرم و صفر، عنوان کرد: محرم و صفر تنها برای مسلمانان و شیعیان نیست بلکه غیر مسلمانان همپای ما در محرم و صفر هستند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران سرنوشت را در منطقه رقم می‌زند، بیان کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است و این معجزه را محرم و صفر ایجاد کرده است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات