۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۱۳۵
مسئول سامانه راهنمای زائر مطرح کرد؛

به روز رسانی سامانه راهنمای زائر در اربعین امسال

سلیم جوهری با اشاره به پیشرفت‌های سامانه راهنمای زائر در اربعین امسال از به روز رسانی آن خبر داد.
سلیم جوهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود سلیم جوهری مسئول سامانه راهنمای زائر، در سومین همایش "هیأت‌های فعال در اربعین" که عصر امروز در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان این‌که از سال 94 پروژه راهنمای زائر آغاز شد، اظهار داشت: اپلیکیشن‌ها، نرم افزارها و سیستم داده و اطلاعات راهنمای زائر در این پروژه ایجاد شد.

ارائه خدمات متنوع از سوی ستاد راهنمای زائر

مسئول سامانه راهنمای زائر با اشاره به خدمات ستاد راهنمای زائر بیان کرد: خدمت رسانی در بحث گمشدگان یکی از خدماتی است که این ستاد ارائه می‌کند، زمانی که فردی، شخص نزدیک به خود را در مسیر گم کند، با مراجعه به یکی از دفاتر ستاد و از طریق سیستم‌های موجود، این مشکل حل خواهد شد.

وی با بیان این‌که مشکلات روحی و روانی موجود در مسیر اربعین بر زیارت زائران اثرگذار است، گفت: هر کاری در این مسیر و راه انجام شود، با هدایت، پشتیبانی و حمایت امام حسین(ع) خواهد بود، چراکه در تمامی در راه ماندگان، زیر سایه و پرچم حضرت هستند.

تدوین نقشه جامع زائران اربعین

سلیم جوهری درباره تدوین نقشه جامع زائران مطرح کرد: نقشه کاملی برای استفاده زائران تهیه شده که تمام مواکب و موقعیت‌های مورد نیاز زائران در سایت و سامانه ثبت شده است، زمانی که کاربران در سایت راهنما ثبت نام کنند، ارتباط کاربر با سیستم آغاز شده و کلیاتی که مورد نیاز زائران است در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که مشورت در ایجاد غرفه یکی از کارهای ستاد راهنمای زائر است، گفت: معرفی نمایندگان برای ارتباط با زائران، ارائه فایل‌های نقشه راهنمای زائر و سرویس ویژه در سال جاری، خدمات رایگان مخابراتی از امتیازات ویژه کاربران این سامانه است./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات