۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۸۱۲۳۱
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

مسؤولان باید تفکر بسیجی و جهادی داشته باشند

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: تروریست ها و حامیان آنها به خوبی باید بدانند که ملت ایران اهل باج دادن و سر تعظیم فرود آوردن در مقابل ابرقدرت ها نیست بلکه در برابر هر ظالم و ستمگری ایستادگی خواهد کرد.
تقوایی

حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: دقت موشک های سپاه در برخورد با هدف نشان از توانمندی بالای موشکی ایران اسلامی دارد.

وی افزود: تروریست ها و حامیان آنها به خوبی باید بدانند که ملت ایران اهل باج دادن و سر تعظیم فرود آوردن در مقابل ابرقدرت ها نیست بلکه در برابر هر ظالم و ستمگری ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با تجهیز کردن تروریست های تکفیری به دنبال ایجاد نا امنی و اغتشاش در کشور هستند که این حمله موشکی درسی مهم بود و باید داستانی عبرت آموز برای آنها شود.

وی ادامه داد: اگر تروریست های تکفیری با گلوله به مردم حمله کردند فرزندان رشید این مرز و بوم بودند که با استفاده از توانمندی بسیار بالای خود و با تیکه بر اعتقاد راسخ انتقامی سخت را از آنها گرفتند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام تاکید کرد: این حمله موشکی دارای ابعاد مختلفی است که می توان به گرفتن انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز، هشدار برای آمریکا، اسرائیل و آل سعود و نیز نشان دادن توان بالای دفاعی خود اشاره کرد.

این مدرس بیان کرد: آل سعود با تکیه بر آمریکا که مدام در حال تحقیر او و رژیم اشغالگر قدس که دشمنی و کینه تاریخی با مسلمان دارد قصد تضعیف ایران اسلامی را دارد.

وی اضافه کرد: هرج و مرج در بازار اقتصادی و نوسان شدید ارز و سکه و نیز گران شدن کالاها همه از نقشه های شوم و پلید این سه رژیم است که هدفی جز تضعیف و ریشه کن ساختن جمهوری اسلامی ندارند.

حجت الاسلام تقوایی با بیان اینکه تفکر جهادی و انقلابی تنها راه چیره شدن بر مشکلات است، گفت: نیروهای جوان و متخصص و متعهد زیادی در کشور داریم که اگر بر توانمندی آنها تکیه کنیم قطعا کشور بر مشکلات خود در تمامی زمینه ها غلبه خواهد کرد.

وی در پایان بیان داشت: مسؤولان کشور باید با روحیه و مدیریت جهادی مشکلات را شناسایی و در جهت حل آنها قدم بردارند و ملت ایران نیز بیشتر از هر زمان دیگر باید با اتحاد و همدلی در این نبرد اقتصادی نقشه شوم دشمنان را خنثی کند./۸۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات