۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۸۲۰۲۹
معاون مسؤول فرهنگی لشکر فاطمیون:

سوریه خط مقدم انقلاب اسلامی است

معاون مسؤول فرهنگی لشکر فاطمیون با بیان اینکه سوریه خط مقدم ما است، گفت: طرح بسیار عظیم آمریکا، شکست خط مقدم انقلاب اسلامی یعنی سوریه است.
سید زهیر مجاهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید زهیر مجاهد، معاون مسؤول فرهنگی لشکر فاطمیون شب گذشته در مراسم شب خاطره فاطمیون که در حوزه هنری استان برگزار شد، اظهار داشت: در سه سال قبل رهبر معظم انقلاب در سفر به مشهد مقدس دستور دادند تا جلسه‌ای با حضور 10 خانواده شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون برگزار شود و در آن جلسه با تک تک اعضای خانواده‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی گفت: سال بعد آن نیز در همان تاریخ رهبر معظم انقلاب با سفر به مشهد مقدس دستور تشکیل جلسه با حضور 10 خانواده دیگر مدافع حرم لشکر فاطمیون دادند و در آنجا با اعضای خانواده‌ها سخن گفتند و فرمودند بنده به شما فاطمیون افتخار می‌کنم.

معاون مسؤول فرهنگی لشکر فاطمیون با بیان اینکه متاسفانه به این مطالب در رسانه‌ها پرداخته نشد، افزود: برای سومین سال پیاپی نیز رهبر معظم انقلاب دوباره با 10 خانواده دیگر مدافع حرم از لشگر فاطمیون در مشهد ملاقات کردند و ابراز امیدواری کردند که شهدای فاطمیون شفاعت ما را کنند.

حجت الاسلام مجاهد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو ویژگی منحصر به فرد رهبری و نیروهای فرا ملیتی دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی محدود به ملت خاصی نیست بلکه این انقلاب در قلب دیگر ملت‌ها نیز رسوخ کرده است.

وی ادامه داد: لشکر فاطمیون را شیعیان مدافع حرم افغانستانی تشکیل می‌دهند و در پنج سال اخیر نیز فاطمیون 2 هزار شهید و بیش از 8 هزار جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

معاون مسؤول فرهنگی لشکر فاطمیون خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی، فراملیتی نباشد و دیگر کشورها را از انقلاب جدا کنند.

حجت الاسلام مجاهد با بیان اینکه سوریه خط مقدم ما بود، اظهار کرد: طرح بسیار عظیم آمریکا، شکست خط مقدم انقلاب اسلامی یعنی سوریه بود.

وی با بیان اینکه شهدا عند ربهم یرزقون‌ اند، افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید سوریه را حفظ کنیم دوباره این فاطمیون افغانستان بودند که پیشتاز شدند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات