۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۵۸۳۰۲۵
امام جمعه شیروان:

خنثی‌سازی توطئه روانی و رسانه‌ای دشمن ضروری است

امام جمعه شیروان گفت: راه برون‌رفت از مشکلات نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت بسیج، جوانان و امکانات داخلی و خنثی کردن توطئه تبلیغاتی، رسانه‌ای و روانی دشمن است.
حجت الاسلام کوثری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، امروز در نشست اداری این شهرستان، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های تکامل‌یافتگی جامعه ایمانی شناخت حقوق یکدیگر و رعایت آن است که باعث دوری بلاها و افزایش نعمات و برکات الهی بر بندگان می‌شود.

وی افزود: در این راستا یکی از مسائل مهم در قرآن بهره‌برداری از عمر و موقعیت است تا با استفاده از این موقعیت انسان‌ها خود را برای زندگی جاوید و آخرت آماده کنند.

امام جمعه شیروان در ادامه با اشاره به سخنان رهبری، راه برون‌رفت از مشکلات را نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت بسیج، جوانان و امکانات داخلی و خنثی کردن توطئه تبلیغاتی، رسانه‌ای و روانی دشمن برشمرد.

حجت‌الاسلام کوثری با اشاره به ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات، اضافه کرد: همان‌گونه که رهبری هم تأکید کردند نظام مشکل لاینحلی ندارد و همین ملت و جوانان تاکنون انقلاب اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور داده‌اند.‌

وی افزود: یکی از خیانت‌های دشمنان درون و برون امروز این است که ما تن به تبلیغات دشمن دهیم و باور کنیم که برای حل مشکلات راهی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد.‌

حجت‌الاسلام کوثری خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان اسلام تلاش زیادی می‌کنند تا به نظام اسلامی آسیب برسانند و در ابعاد مختلف جنگ‌هایی ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و اجتماعی و سیاسی و تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند؛ اما باید مردم هوشیار باشند و با صبر و استقامت و تقوا و بصیرت و وحدت و پیروی از ولایت این توطئه‌ها را خنثی کنند./۹۳۱۴//۲۰۳/خ

ارسال نظرات