۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۸۳۰۳۶
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

دشمنان پروژه دین‌زدایی از انقلاب را در پیش گرفته‌اند

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: دشمنان دین زدایی از انقلاب را در پیش گرفته و با پوشاندن لباس زاهدانه به مهره‌های سرسپرده خود سعی دارند پروژه عوام‌فریبی و پوپولیستی خود را به فرجام برساند.
حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استان، با اشاره به تداوم دشمنی‌ها و کارشکنی‌های جبهه استکبار علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر دشمن با تمام توان وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه امروز به‌واقع می‌توان گفت که تمام کفر در برابر تمام اسلام صف‌آرایی کرده است، افزود: امروز دشمن با تمام توان وارد میدان شده و جیره‌خواران منطقه‌ای و اذناب آن در گوشه و کنار منطقه نقش پیاده‌نظام استکبار را بازی می‌کنند؛ ازاین‌رو باید گفت امروز تمام اسلام در برابر تمام کفر ایستاده است.

حجت‌الاسلام قدیمی اضافه کرد: امروز دشمن هم به این نتیجه رسیده در آستانه نابودی و در سراشیبی افول قرار گرفته؛ به‌گونه‌ای که دست و پا زدن‌های مکرر شیطان بزرگ نشان از گرفتاری در باتلاق نابودی است و به‌زعم خودشان در حال حاضر آمریکا بدهکارترین کشور در دنیا است.

وی با بیان اینکه امروز در حساس‌ترین پیچ تاریخ قرار داریم، اظهار داشت: باید مراقب باشیم ممکن است دوباره دشمن قرآن سر نیزه کند و با چهره‌های به‌ظاهر موجه وارد کارزار شود.

حجت‌الاسلام قدیمی ادامه داد: دشمنان دین زدایی از انقلاب را در پیش گرفته و با پوشاندن لباس زاهدانه به مهره‌های سرسپرده خود سعی دارند پروژه عوام‌فریبی و پوپولیستی خود را به فرجام برساند.

وی با اشاره به کلام وحی گفت: باید به وعده الهی اطمینان داشته باشیم و اگر ایمانمان را حفظ کنیم یقیناً امداد آشکار و نهان الهی به مدد ما خواهند آمد و این وعده حتمی حق‌تعالی است.

حجت‌الاسلام قدیمی همدلی، وحدت و یکپارچگی را کلید تمام مشکلات دانست و بیان داشت: امروز هر قلم و هر زبانی که چه آگاهانه و چه از روی ناآگاهی ندای تفرقه سر بدهد یقین بدانید از زبان دشمن سخن گفته و آب به آسیاب او ریخته است./9314//۲۰۳/خ

خبرنگار: هادی رحیمی کوهستان

ارسال نظرات