۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۸۳۹۷۰
امام جمعه موقت کرمان:

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که روز ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، نفرت خودشان را به دشمنان نشان دهند.
۱۳آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام عسکری امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر، اظهار کرد: انسان مسلمان با عمل کردن به واجبات الهی و ترک کردن محرمات می تواند به سعادت دنیا و آخرت  برسد.

امام جمعه موقت کرمان با بیان این که روز 13 آبان روز مبارزه با نقشه های شوم دشمنان علیه ایران است، تاکید کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان، نفرت خودشان را به دشمنان نشان دهند.

وی با اشاره به روش و منش حضرت محمد(ص) در زندگی شخصی و جامعه ایشان، تصریح کرد: توجه ویژه پیامبر اکرم (ص) در مسائل امت مسلمین تربیت دینی و فرهنگ اسلامی بوده است.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه پیامبر(ص) درس قوی شدن در برابر دشمنان را به امت خود دادند، ایراد کرد: سیره واقعی حضرت محمد(ص) اصول و ارزش هایی است که انسان را رستگار می کند.

امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر اینکه که صداقت، درستکاری، وفای به عهد و وحدت مسلمانان مهمترین دغدغه های سیره حضرت محمد(ص) است، افزود: همه آحاد مردم و مسؤولان ولایت مدار استان کرمان وظیفه دارند از نماینده ولی فقیه حمایت ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به حماسه با شکوه مردم در حرکت عظیم اربعین حسینی(ع)، افزود: حرکت خود جوش مردم عاشق حسینی(ع) در جریان اربعین دشمنان را زمین گیر می کند.

حجت الاسلام عسکری شهادت دانش آموزان مظلوم در حرکت اعتراضی به رژیم شاه ستمگر و جاری شدن خون آنها از سوی شاه ملعون را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تسخیرلانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) بلوغ جوانان غیرتمند ایران را در سال ۵۷ نشان دادند که گستاخی آمریکا نشان دادند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی جلوه شعاری و عملی نیز دارد، اظهار کرد: تمرکز تمام نخبگان، اندیشمردان و جوانان عزیز کشور باید در جهت علمی، اقتصادی و نظامی باشد تا اقتدارمان را به رخ دشمنان بکشیم.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به این که مسئله علمی اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد، بیان داشت: امروز کشور ایران نیازمند افرادی بوده که دارای علم بالایی باشند تا بتوانند اقتدار نظام اسلامی را به دیگر کشور ها نشان دهند. 

امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: گستاخی آمریکا برای تمام کشورها معلوم شده است و همه کشورها می دانند که آمریکا در منطقه به فکر منافع خود است./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات