۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۸۴۱۰۵
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد:

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار است

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان روحیه استکبارستیزی را در دنیا باری دیگر به نمایش می گذارند.
۱۳ آبان

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم در این روز خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه انقلاب اسلامی در طول سال های عمر انقلاب افزود: حضور ملت ایران در صحنه همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

حجت الاسلام معظمی گودرزی با اشاره به مانور دادن آمریکا بر تحرم ها در 13 آبان عنوان داشت: این تصمیم آمریکا جبنه تبلیغاتی و روانی دارد، آمریکا می خواهد مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند و حضور مردم در راهپیمایی این روز نشان می دهد فشار تحریم ها ذره ای از اراده مردم نسبت به نظام را کمرنگ نمی کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پای ایران و آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند، خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران مهم ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد به شکست های پی در پی آمریکا در طول سال های پر برکت عمر انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور پر شور مردم در صحنه های انقلاب همواره در خنثی سازی توطئه دشمن و شکست آمریکا مؤثر بوده است.

وی به عقب نشینی آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود تحریم های نفتی و اینکه کشورهای دیگر حق خریداری نفت ایران را نداشتند، آمریکا اجازه داد که نفت ایران را خریداری کنند.

حجت الاسلام معظمی گودرزی 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواند و افزود: در این روز همه با هم و یکصدا به میدان می آییم تا باری دیگر با حضور خود و در سایه اتحاد و وحدت نقشه های دشمن را نقش بر آب سازیم./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات