۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۸۴۷۶۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح باید قوی باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح باید در کشور قوی باشند و این یکی از ضروریات است چرا که اگر نیروهای مسلح یک کشور ضعیف باشند دشمنان به آن‌ها مهلتی نمی‌دهند.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در زمانی که دو بلوک غرب و شرق در کشور بودند با اراده و ایمان قوی با امام راحل بیعت کردند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز دنیا با شرایط گذشته قابل قیاس نیست، گفت: نیروی هوایی در جایگاه خاصی قرار دارد چرا که باید امنیت یک جامعه را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شرایط کنونی جهان هر لحظه ایجاب می‌کند تا نیروهای مسلح همواره در شرایط آماده‌باش و نسبت به فکر تعرض دشمن هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نیروهای مسلح باید در کشور قوی باشند و این یکی از ضروریات است چرا که اگر نیروهای مسلح یک کشور ضعیف باشند دشمنان به آن‌ها مهلتی نمی‌دهند.

وی ادامه داد: دخالت‌های بیگانگان در کشورها سبب تفرقه و اختلاف شده و اگر زمانی که جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرد سایر کشورها نیز در راستای گرفتن فکر تعرض از دشمنان تلاش می‌کردند امروز این همه مورد هجمه قرار نمی‌گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از امورات در جامعه تحت تاثیر امنیت صورت می‌گیرد و هر کاری که با قصد قربت انجام شود از اجر و پاداش بسیاری برخوردار است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات