۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۸۶۰۹۸
فرمانده سپاه سیدالشهدا:

بسیج دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

سردار حسن‌زاده بسیج را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: بسیج اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است.
حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، عصر امروز در آیین تجلیل از گروه‌های جهادی برتر و کارآفرینان موفق استان تهران که در سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، گفت: استکبار جهانی در چهار دهه اخیر با انواع تهدیدات و تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی درصدد نابودی انقلاب برآمد اما در این امر بارها با شکست روبرو شدند.

وی با بیان اینکه پرونده 40 ساله انقلاب اسلامی پر است از ناکامی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: در آستانه برگزاری جشن 40 ساله انقلاب هستیم و دشمنان مستکبر به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب تصور نمی‌کردند انقلاب به رشد و شکوفایی که امروز شاهد آن هستیم، برسد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه آمریکا امروز در آستانه فروپاشی است در حالی که انقلاب اسلامی در قله رفیع بالندگی قرار دارد، ابراز کرد: شکست‌های پی در پی نظام سلطه به شدت موجب عصبانیت آنان شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران مشکلات معیشتی و اقتصادی را حربه دشمن در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: آنان با این اقدام قصد داشتند مردم را به کف خیابان‌ها آورده و کشور را دچار بحران و جنگ داخلی کنند که با بصیرت و وحدت مردم این توطئه خنثی شد.

وی بسیج را از دستواردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: بسیج اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است، سازندگی و گروه‌های جهادی بزرگ‌ترین دستاورد این نهاد مقدس به شمار می‌رود از این رو مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته است.

سردار حسن‌زاده بسیج سازندگی و گروه جهادی را مرهمی بر درد محرومان در مناطق مستضعف و کم برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: با فشارهای اقتصادی دشمن در سال 96-97 ما شاهد اعزام گسترده جهادگران با عنوان نهضت خدمت رسانی به مناطق محروم بودیم و دیدیم که در عرض 20 روز اقدامات بسیار خوبی در مناطق محروم و کم برخوردار انجام گرفت و این حاکی از قدرت بسیج است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات