۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۴۵۴
عضو شورای عالی مجمع تقریب:

بی توجهی جوامع اسلامی به کشتار مردم مظلوم یمن خجالت آور است

آیت‌الله آصف محسنی بی توجهی جوامع اسلامی به کشتار مردم مظلوم یمن را خجالت آور دانست و گفت: امروز آل سعود بی وجدان با پول جوامع اسلامی دست به کشتار مسلمانان می‌زند.
آصف محسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله آصف محسنی از علمای برجسته افغانستان و عضو شورای عالی مجمع تقریب، امروز در اجلاس نوبت عصر سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: نخستین انسانی که برای بشریت بیشترین خدمت را داشته حضرت محمد(ص) بوده است ایشان بزرگ‌ترین انسان هستند.

وی با مهم دانستن مسأله فلسطین، اظهار داشت: برای ما مسأله فلسطین بسیار مهم است و مسأله اصلی جهان اسلام به شمار می‌رود، هر روز عده‌ای در این سرزمین کشته می‌شوند و ما تنها آنان را نگاه می‌کنیم درحالی که باید فکری اساسی در مقام عمل مانند کمک‌های اقتصادی داشته باشیم اینکه تنها حرف بزنیم بی فایده است.

آیت‌الله محسنی با بی وجدان خواندن آل سعود، بیان داشت: امروز مردم یمن زیر بمب و موشک هستند اما کشورهای اسلامی سکوت کردند و این خجالت آور است آنان اگر مسلمان هم نباشند انسان هستند.

عضو شورای عالی مجمع تقریب ابراز کرد: خداوند فلسطین را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهد، مسأله فلسطین آبروی ما را برده است، امروز یک کشور اسلامی با استفاده از پول‌ جوامع اسلامی دست به کشتار مسلمانان می ز‌ند و این برای جوامع اسلامی ننگ است. امیدواریم خداوند صلح و آرامش را در همه کشورهای دچار بحران حاکم گرداند./813/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات