۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۸۶۵۴۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مدیری که روحیه بسیجی ندارد در کارها موفق نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که امروز همه مدیران کشور باید دارای روحیه بسیجی باشند، گفت: مدیری که روحیه بسیجی ندارد در کارها موفق نخواهد شد.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از بسیجیان با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند بسیج لشکر مخلص خدا است، گفت: امروز کشورمان برای برون رفت از مشکلات به تفکر بسیجی نیاز دارد.

امام جمعه قائمشهر همچنین با بیان این که تفکر و روحیه بسیج باید در همه دستگاه ها و بخش های کشور فراگیر شود، افزود: خدمات و دستاوردهای بسیج ثمرات بسیاری برای جامعه و آیندگان ما به ارمغان آورده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تشکیل بسیج در سال 58 را یکی از الهامات غیبی به قلب امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: بسیج پشتوانه مستحکمی برای انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر بسیج در این کشور نبود با مشکلات بسیاری مواجه می شدیم، تصریح کرد: اما با پشتوانه این نیرو و تفکر اصیل و انقلابی توانستیم بحران های بسیاری را به راحتی پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیج یک تفکر است که در همه بخش های کشور نهادینه شده است، بیان داشت: اگر سایر نهادهای نظامی نیز به موفقیت هایی دست پیدا کرده اند با تکیه بر همین تفکر اصیل و انقلابی موفق شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر امروز کشورمان به پیشرفتی دست پیدا کرده به پشتوانه تفکر بسیج بوده است، افزود: اگر روحیه بسیجی در کشور نباشد ضمن این که در امور موفق نخواهیم شد همچنین با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحیه بسیجی مشتمل بر ایمان، اخلاص، توکل، ولایت پذیری، مسؤولیت پذیری، دوست شناسی، زمان شناسی، پا به کار بودن و حضور در صحنه است، بیان داشت: یک بسیجی همواره برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی آماده جانفشانی و فداکاری است و این همان روحیه هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که امروز همه مدیران کشور باید دارای روحیه بسیجی باشند، خاطرنشان کرد: مدیری که روحیه بسیجی ندارد در کارها موفق نخواهد شد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات