۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۶۷۳۰

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

شکوه حضور بسیجیان در اسفراین، بهره برداری از ۱۰ پروژه محرومیت زدایی و اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در فاروج عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، گردهمایی شکوه حضور بسیجیان در سالن ۹ دی مجتمع فرهنگی و ورزشی جوانان بسیج اسفراین برگزار شد.

حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه(ع) استان گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در رأس آن ها  آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود تمام همت شان را به کار بستند که انقلاب شکوهمند اسلامی را به زمین بزنند اما کور خوانده اند.

رستمی فرماندار اسفراین هم گفت: دشمن از اقتدار ایران اسلامی در منطقه و در عرصه بین الملل هراسان دارد و آمریکا از این شکوه عصبانی است.سرهنگ پاسدار «الهی راد» فرمانده سپاه اسفراین نیز اظهارکرد: در تفکر بسیجی هیچ بن بستی وجود ندارد.

بهره برداری از ۱۰ پروژه محرومیت زدایی

در هفته بسیج ۱۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۴ میلیارد ریال در راز و جرگلان به بهره برداری رسید.

سرگرد ریحانی فرمانده سپاه راز و جرگلان روز گذشته با بیان این مطلب در مراسم تجمع بسیجیان که با حضور دادستان مرکز استان، امام جمعه و فرماندار و بسیجیان این شهرستان در مسجد جامع شهر راز برگزار شد، افزود: در راز و جرگلان ۲۰ هزار نفر در قالب بسیج محلات و اقشار بسیج سازمان دهی شده اند و در هفته بسیج ۳۲۴ برنامه در قالب ۷۶ عنوان اجرا می شود.

اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در فاروج

اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم با حضور اقشار مختلف بسیجیان در فاروج برگزار شد.

حجت الاسلام آزموده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این همایش به بیان ویژگی‌ های بسیجیان پرداخت و گفت: بسیج یک مجموعه، فرد یا یک تفکر خاص نیست، بلکه تفکر نابی است که به فرموده امام (ره) همانند لشکر مخلص خداست.

حجت الاسلام قلی زاده امام جمعه فاروج نیز با اشاره به نحوه تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امام راحل با درایت و آینده نگری که داشتند ارکان این انقلاب را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کردند.

در این مراسم از 50 بسیجی نمونه، فرماندهان پایگاه های بسیج و اعضای شوراهای بسیج تقدیر شد.

تجمع بزرگ بسیجیان در گرمه

تجمع بزرگ بسیجیان با حضور مسئولان و بسیجیان گرمه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سرگرد نعیمی فرمانده سپاه گرمه گفت: هفته بسیج فرصت بزرگی برای قدردانی از دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

سرهنگ معین معاون اجرایی سپاه خراسان شمالی نیز ابراز کرد: خدا را شاکریم که بسیج مظهر اقتدار و عظمت بوده است و روز به روز به قدرت و انسجام آن افزوده می‌شود./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات