۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۸۶۰۸
قاضی پور:

مخالفان و موافقان CFT حرف بزنند تا نترس‌ها و ضعیف‌النفس‌ها مشخص شوند

نماینده مردم ارومیه در صحن علنی پارلمان گفت: اگر مخالفان و موافقان CFT حرف بزنند افرادی که ضعیف‌النفس هستند مشخص می‌شوند.
قاضی پور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، امروز چهارشنبه ۱۴ آذر سال ۹۷ در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم موسوم به CFT، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه  گفت: هرگونه قراردادی که موجب سلطه بیگانه بر شئون کشور شود ممنوع است. من از زحمات شما( لاریجانی) درباره‌ آمریکاستیزی تشکر می‌کنم ولی در این مورد خاص اجازه دهید مخالفان و موافقان به اندازه حرف بزنند تا ملت بدانند و بشنوند تا نترس‌ها و مردان شجاع چه کسانی هستند و افراد ضعیف‌النفس هم مشخص شوند.

ترسو کسانی هستند که از فقر و گرسنگی دفاع می‌کنند

گفتنی است مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در واکنش به سخنان قاضی‌پور با بیان این که سیاست‌های غلط ما عامل فقر و گرسنگی و بدبختی است، گفت: ترسو کسانی هستند که از فقر و گرسنگی دفاع می‌کنند.

وی افزود: بحث آقای قاضی‌پور توهین بود این که ما فکر کنیم ما نترس هستیم و دیگران ترسو هستند گذشته و سابقه افراد مشخص است که چه کسی در جبهه بوده و شهید داده و اسیر شده و چه کسی خواب بوده است. این که ما جو را به گونه‌ای نشان دهیم که برخی ترسیده اند این حرف‌ها در مجلس مسخره است./۸۵۶/د۱۰۲/ق

ارسال نظرات