۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۹۰۴۴۸
همزمان با هفته پژوهش؛

کتاب ‹‹مثل برگ›› در کاشان منتشر شد

کتاب ‹‹مثل برگ›› در کاشان منتشر شد
همزمان با هفته پژوهش، کتاب ‹‹مثل برگ›› اثر حجت الاسلام صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان چاپ و منتشر شد.
حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی مؤلف کتاب ‹‹مثل برگ›› در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: این کتاب بعد از کتاب ‹‹صلای عشق›› و ‹‹نیلوفران آبی›› و ترکیب بند اردهال چهارمین کتاب است که چاپ و در اختیار علاقمندان به کتاب قرار گرفت.

وی استقبال از کتاب قبلی خود را از سوی جوانان مهمترین انگیزه برای تألیف مجموعه اشعار کتاب ‹‹مثل برگ›› دانست و بیان کرد: کتاب مجموعه اشعار‹‹مثل برگ›› در ۲۰۸ صفحه و یکهزار تیراژ از سوی انتشارات سلمی نگین و در قالب غزل چاپ شده است.

حجت الاسلام صدیقی در ادامه برخی از اشعار را اشعار مانان و پایدار خواند و افزود: شعری پایدارتر و شاعری ماندگارتر خواهد بود که شعر او با فطرت پاک انسان پیوند خورده باشد و عواطف اخلاقی مخاطب را بارورتر کند.

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی یادآور شد: کتاب‹‹مثل برگ›› دوازدهمین کتاب  بعد از کتاب های، دو فرشته، صلای عشق، نیلوفران آبی، روز‌های خوش زندگی، نوای عشق، کربلا و تقابل اندیشه ها، حسین عشق ماندگار، نسیم عرفان، ترکیب بند اردهال، مقتدای فین علی ابن باقر (ع) و ماه وصال دعای‌های روز‌های ماه مبارک رمضان است که چاپ و منتشر شده است.

به گفته وی، نسیم عرفان در مورد خطبه متقّین نهج‌ البلاغه، ماه وصال در مورد ادعیه ۳۰ روز ماه مبارک رمضان، سلطان علی بن باقر (ع) مقتدای فین، نوای عشق مجموعه دکلمه‌ها، خاطرات و زندگی‌ نامه ۷۶ شهید منطقه فین کاشان، عطر معراج در مورد ادب و آداب نماز و صلای عشق با ۴ هزار بیت در قالب غزلیات و مثنویات چاپ و منتشر شده است. /۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملك آبادي
ارسال نظرات