۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۹۰۴۹۵

حمله به کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت چند فلسطینی

حمله به کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت چند فلسطینی
نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز در عملیاتی نظامی بخش‌های مختلف کرانه باختری شدند و منازل مردم را تفتیش و ضمن زخمی کردن سه شهروند فلسطینی، دستکم چهارده نفر را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در حمله سحرگاه امروز نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه الدهیشه در بیت‌لحم که به درگیری منجر شد، سه شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند که حال یکی وخیم گزارش شده است.

منابع محلی گفتند: نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه به بهانه جستجوی افراد تحت تعقیب محاصره و به تفتیش آنجا پرداختند که در این حین، جوانان فلسطینی با سنگ و کوکتل مولوتوف به آن‌ها حمله کردند و نظامیان صهیونیست هم به آنان تیراندازی کردند که در نهایت سه نفر از فلسطینیان زخمی و سه نفر هم بازداشت شدند.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در حمله بامداد امروز نظامیان این رژیم به استان‌های کرانه باختری چهارده شهروند فلسطینی بازداشت شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک العیسویه در شرق، شهرک بیتونیا، شهر رام الله و شهر البیره هجوم بردند و در حمله به اردوگاه قلندیا هم با جوانان فلسطینی درگیر شدند که این درگیری تا شهرک کفرعقب در همجواری آن هم کشیده شد./983/ب102/ف

منبع: فارس
ارسال نظرات