۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۹۰۳۷۴

آل خلیفه با اعطای تابیعیت به بیگانگان به دنبال هوادار است

آل خلیفه با اعطای تابیعیت به بیگانگان به دنبال هوادار است
نماینده پیشین پارلمان بحرین از فراکسیون الوفاق، ضمن محکوم کردن اعطای تابیعیت به بیگانگان از سوی رژیم آل خلیفه بیان داشت که رژیم با این کار به دنبال بدست آوردن هوادار است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «علی الاسود» نماینده پیشین پارلمان بحرین از فراکسیون الوفاق، ضمن محکوم کردن استقبال بیگانگان دارنده تابعیت بحرینی از روز موسوم به عید ملی، طی پیامی در شبکه اجتماعی توییتر اظهار داشت: پروژه تغییر بافت جمعیتی با دادن تابعیت به بیگانگان از سوی رژیم آل خلیفه، هرگز نمی‌تواند خواسته‌های مردم بحرین را از صحنه سیاسی کشور دور کند.
 
علی الاسود در ادامه نوشت: رژیم آل خلیفه با اعطای تابعیت به بیگانگان در صدد است که هواداری از این رژیم را با تغییر ساختار جمعیتی بحرین بدست بیاورد.
 
الاسود نماینده پیشین پارلمان بحرین در ادامه بیان داشت: عشق به وطن بزرگتر از شعار‌هایی است که رژیم سرمی دهد.
 
گفتنی است که نظام سیاسی بحرین با هدف سرکوب بخش عمده‌ای از شهروندان این کشور شیوه‌های متفاوتی را در پیش گرفته است. برخی از این شیوه‌ها از عوامل اصلی شکل گیری اعتراضات و قیام مردمی سال ۲۰۱۱ به شمار می‌آیند.
اعطای تابعیت سیاسی به ده‌ها هزار غیر بحرینی در صدر این شیوه‌های مذکور قرار دارد. این آماری هر روز روند رو به رشدی دارد و به طور کلی روند آن به سود نظام سیاسی کشور است./983/ب902/ف
ارسال نظرات