۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۹۰۷۲۹
با حضور علما و روحانیان؛

دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در ساری افتتاح شد

دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در ساری افتتاح شد
دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی با حضور علما، روحانیان و مسؤولان استان مازندران در ساری آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی، امروز با حضور علما، روحانیان و مسؤولان استان مازندران در ساری آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام مسیح مهاجری، مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی در این مراسم با اشاره به این که حضرت آیت الله جوادی آملی شخصیتی کم نظیر در عرصه حوزه هستند، گفت: این مرجع تقلید علوم قرآنی را در سطح بالایی در جامعه نشر داده و معرفی کردند.

وی از حضرت آیت الله جوادی آملی به عنوان افتخار جهان اسلام، تشیع و ایران اسلامی یاد کرد و افزود: امروز باید شخصیت والای ایشان بیشتر برای جامعه تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام مهاجری با اشاره به خدمات علما در طول تاریخ خاطرنشان کرد: علما و فقهای دینی در ادوار مختلف تلاش‌ها و خدمات بسیاری برای حفظ دین انجام دادند.

مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی با تأکید براین که حضرت آیت الله جوادی آملی در علم، اخلاق و تواضع شخصیتی کم نظیر هستند، بیان داشت: امروز جهان اسلام باید به وجود چنین شخصیت‌های بزرگی افتخار کند.

وی با بیان این که علما و مراجع دینی برای پیروزی نهضت انقلاب و تحکیم پایه‌های نظام تلاش‌های بسیاری انجام دادند، گفت: امروز حفظ و تقویت دستاورد‌های انقلاب نیازمند معرفی بیشتر عالمان و مراجع دینی به جامعه است.

مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به این که علما و فقهای دینی همواره پناهگاهی برای محرومان و مستضعفان بوده اند، افزود: روحانیت در طول تاریخ از محل وجوهات شرعی، سهم امام و خیرات و مبرات به فقرا و نیازمندان کمک می‌کند.

حجت الاسلام مهاجری با اشاره به این که محرومان جامعه نباید فراموش شوند، چون این انقلاب با حضور و حمایت همین اقشار شکل گرفت و پیروز شد، بیان داشت: دفاتر مرجعیت دینی همواره پناهگاه محرومان و مستضعفان جامعه بوده است./950/پ602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات