۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۰۹۸۰
حجت الاسلام کشوری مطرح کرد؛

ضرورت تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی طلاب در جامعه

ضرورت تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی طلاب در جامعه
حجت الاسلام کشوری گفت: مهمترین وظیفه روحانیان توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و سبک زندگی اسلامی و ترویج آن در بین آحاد جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام علی کشوری استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در مسجد امام صادق(ع) کرمان که با حضور طلاب حوزه علمیه کرمان برگزار شد، گفت: ضرورت الگوی پیشرفت اسلامی برای همه مردم از سوی طلاب باید تبیین شود.

حجت الاسلام کشوری با بیان این که اجرایی کردن اسلام در زندگی سبب آرامش انسان‌ها می‌شود، اظهار داشت: جامع‌ترین دین، اسلام بوده که به همه سوال‌های مردم پاسخ داده و برای زندگی مردم برنامه داده است.

وی اظهار داشت: کسانی در جامع هستند که شعار الگوی اسلامی را می‌دهند، اما در عمل خودشان بویی از اسلام ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه با توجه به این که مسؤولان اولین افرادی بوده که باید زندگی خود را اسلامی کنند، خاطرنشان کرد: زندگی تجملاتی و اشرافی با اندیشه اسلام سازگاری ندارد و اسلام به دنبال ساده زیستی همراه با زندگی سالم است.

وی تصریح کرد: روحانیان وظیفه دارند که در مرحله اول خودشان الگوی اسلامی را در زندگی پیاده و بعد به مردم آثار آن را بیان کنند.

حجت الاسلام کشوری در پایان با توجه به این که نیاز امروز کشور عمل کردن به دین اسلام است، افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن دین هستند و می‌خواهند مردم را از سبک زندگی اسلامی دور کنند./۹۷۰۷/پ602/ب1
ارسال نظرات