۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۳۶۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جشنواره عمار می‌تواند روشنگر افکار باشد

جشنواره عمار می‌تواند روشنگر افکار باشد
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جشنواره عمار می‌تواند روشنگر افکار باشد، گفت: گاهی مواقع با قلم و زبان شعر می‌توان معنی کلمه‌ای را تبیین و یک حقیقت را روشن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در افتتاحیه جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: زبان هنر در جامعه رساترین زبان است و هنرمندان با کار خود تبیین واقعیات می‌کنند.

وی با بیان اینکه عمار نیز می‌تواند روشنگر افکار باشد، گفت: گاهی مواقع با قلم و زبان شعر می‌توان معنی کلمه‌ای را تبیین و یک حقیقت را روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: عمار یک نام خوبی است که برای این جشنواره انتخاب شده و هنر حقایق را در قالب شعر، کاریکاتور و تئاتر بیان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بسیاری از هنرها بر روی یک موضوع خارجی پیاده می‌شود اما عمار این را بر روی جان و وجودش پیاده کرده است.

وی ادامه داد: هنرمندان از ابزارهایی که وجود دارد در صحنه‌های تبلیغ و ارشاد استفاده می‌کنند و در حوزه حق‌گویی و نفی باطل نیز بر روی جان و روح خود کار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تابلوی این جشنواره، عمار است و هر جا که حق باشد عمار نیز است و باید دست کسانی که نیاز به کمک دارند را بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، تابلوی عمار را برای روشن شدن تهاجم‌های باطل علیه حق مانند چراغ راهنما دانست و اظهار کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و باید در صحنه حضور داشته باشیم و ایستادگی و مقاومت کنیم./9314/د103/ب1

 

ارسال نظرات