۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۹۱۵۲۰
رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان:

سوریه، آمریکا و کشورهای مرتجع عربی را به زانو درآورد

سوریه، آمریکا و کشورهای مرتجع عربی را به زانو درآورد
رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان بیان کرد: مردم سوریه توانستند با مقاومت خود آمریکا و کشورهای مرتجع عربی را به زانو درآورند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات اخیر سوریه گفت: با عزت و احساس غرور اعلام می کنیم که امت اسلامی توانستند در جنگی بسیار دشوار به پیروزی شیرین در برابر ائتلاف های بین المللی و عربی دست پیدا کنند.

شیخ ماهر حمود اظهار داشت: کشورهای مختلف در ائتلافی باطل در برابر سوریه، مردم و مواضع ممتاز آن در حمایت از جبهه مقاومت و ایستادن در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا صف آرایی کردند اما در نهایت همه نقشه های شیطان بزرگ با شکست مواجه شد و آمریکا تصمیم گرفت که نظامیان خود را از سوریه خارج کند و کشورهای عربی دوباره سفارتخانه های خود را یکی پس از دیگری در این کشور افتتاح کنند.

وی تاکید کرد که همه نقش و توطئه های شوم دشمنان علیه سوریه، فلسطین، عراق و به طور کل جبهه مقاومت با شکست مواجه شد، اما یک سوال اینجا قابل طرح است که آیا این امکان وجود دارد که مجامع و کشورهای عربی را در این پیروزی های بزرگ شریک بدانیم؟

این عالم اهل تسنن در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه با اشاره به میلاد حضرت عیسی (علیه السلام) و آغاز سال جدید میلادی گفت: در حالی بسیاری از معجزات حضرت عیسی (علیه السلام) در قرآن کریم موجود که حتی در انجیل ها نوشته نشده است.

وی افزود: سخن گفتن حضرت عیسی (علیه السلام) در گهواره با مردم، خبر دادن از خوردن و آن چه که در خانه های خود ذخیره کرده اند و از همه مهمتر نزول مائده و غذای آسمانی طبق درخواست حواریون از جمله معجزات حضرت مسیح (علیه السلام) در قرآن کریم است که در انجیل ها ذکر نشده است.

رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان با بیان این که مسیحیان معتقد هستند که حضرت عیسی (علیه السلام) شراب نوشیده است، تصریح کرد: مسیحیان و مسلمانان باید به دور از افراط گرایی آن چه که حقیقت است را پیرامون حضرت عیسی (علیه السلام) نقل کنند./994/ب901/ف

ارسال نظرات